Vraag

ARD, ZDF, BBC One en Two live te bekijken op Pickx website en app?

  • 16 February 2022
  • 4 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Op de Pickx website lees ik volgende tekst onderaan: 

https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/live

“En natuurlijk vind je op deze pagina ook het live tv-aanbod terug van buitenlandse kanalen, zoals NPO1, ARD en TF1.”

Momenteel is het niet mogelijk live naar ARD, ZDF, BBC One en BBC Two te kijken via de Pickx website en app. We krijgen daar de, sinds deze week gepimpte, melding te zien:
 

 

Kunnen de livestreams van deze 4 zenders toegevoegd worden of de tekst aangepast te worden op de website? Dit is erg misleidend want je zou kunnen denken dat je live naar deze zenders kunt kijken. 

 

Alvast bedankt om hier naar te kijken. Mvg


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Op de Pickx website lees ik volgende tekst onderaan: 

https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/live

“En natuurlijk vind je op deze pagina ook het live tv-aanbod terug van buitenlandse kanalen, zoals NPO1, ARD en TF1.”

Momenteel is het niet mogelijk live naar ARD, ZDF, BBC One en BBC Two te kijken via de Pickx website en app. We krijgen daar de, sinds deze week gepimpte, melding te zien:
 

 

Kunnen de livestreams van deze 4 zenders toegevoegd worden of de tekst aangepast te worden op de website? Dit is erg misleidend want je zou kunnen denken dat je live naar deze zenders kunt kijken. 

 

Alvast bedankt om hier naar te kijken. Mvg

Volgens mij was dit al langer en bij meer zenders. Beter deze zenders uit de app en Pickx website te halen. Yelo TV doet dit ook bij zenders die niet via de app of website mogen uitzenden. 

Maar dan kun je zo ook niet meer opnemen via www.pickx.be als je ze weghaalt

Reputatie 5
Badge +2

Het is wel goed dat de tv-gids en opnamefunctie beschikbaar is voor die zenders. Alleen als je als provider op je website zegt dat je online live naar ARD kunt kijken, dan moet je dan ook aanbieden/doen. Zoniet moet je de tekst aanpassen vind ik.

Reputatie 7
Badge +5

@Tien Ik heb het doorgegeven aan de betrokken diensten.

Reageer