Omdat ik een probleem heb met de app Radioline contacteer ik gisteren Proximus via het 0800 nummer.
Seffens meer over de app.
Eerst mijn ervaring met de hulplijn.
Ik bel een eerste keer en volg de stapjes die ik moet volgen om mijn probleem te kunnen melden.
Na 25 minuten geluisterd te hebben naar een muziekje heb ik neergelegd. Ik heb een screenshot waarop de duur te zien is.
Ik bel een tweede keer en volg de stapjes niet meer. Ik kies een willekeurig item uit het tf - menu. Uiteraard kom ik niet bij de juiste dienst terecht. Hier was de wachttijd slechts 4 minuten. Deze dame verbindt mij door met de juiste dienst.
Na 12 minuten krijg ik iemand aan de lijn.
Ik meld mijn probleem ivm Radioline.
De man beweert deze app niet te kennen.
Hij heeft mij vervolgens enkele minuten in wacht gezet om op zoek te gaan naar info over de app.
Bij het hernemen van het gesprek vraagt hij mij de decoder af te zetten.
Vervolgens enkele minuten stilte. Ik schrijf stilte want ik weet niet of ik nog verbinding had.
Plots vraagt ie mij om de decoder te herstarten en zegt hij dat mijn probleem zal opgelost zijn.
Ik had hem trouwens gezegd dat ik al vaak de decoder off / on gezet had.
Is mijn probleem nu opgelost?
Eerlijk, ik weet het niet. Want ik was gisteren zo murw dat ik de moed niet had om te testen.
Wat is nu mijn probleem.
De app Radioline start perfect en werkt perfect.
Maar dan.
Om de app te verlaten staat er de optie “terug”.
Vervolgens kies ik “back” op de afstandbediening.
En dan starten de problemen.
Het komt erop neer dat dan mijn verbinding als het ware “dood” is.
Tot nu toe heb ik het dan opgelost met decoder off / on.
Gemakkelijk is anders.
Vraag.
Doe ik iets fout of is dit probleem gekend bij andere gebruikers?
MVG
Paul