Beantwoord

Android decoder

  • 10 March 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Gegroet,

Ik bestelde via TV een Android decoder. Snel kreeg ik een bevestigingsmail met instructies. Maar wel in het Frans. Dat is helemaal geen probleem maar toch vind ik het eigenaardig omdat tot nu toe alle communicatie in het nerderlands verliep.

Het is zeker niet nodig om een Vlaamse versie van de bewuste mail te zenden, maar misschien moet er ergens iets aangepast worden in mijn gegevens?

 

Vele groeten,

Wouter Schutters

icon

Beste antwoord door Joel M 11 March 2022, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Vissers Joël heeft alles correct aangepast, maar… omdat de taal bij de bestelling nog op Frans stond, wordt nu alle communicatie (gelinkt aan die bestelling) in het Frans verzonden, dit automatisch proces kunnen wij niet meer aanpassen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +2

@Vissers Alles is in het systeem ondertussen op taal Nederlands gezet.Bedankt voor de melding.Groetjes,Joel

Gisteren was ik zeer tevreden met uw antwoord en heb het zelfs gemarkeerd als ‘Beste antwoord’, maar deze ochtend kreeg ik een bericht (sms) over de verzending van mijn bestelling…. in het Frans.

 

Er schort nog wat aan communicatie vrees ik.

 

Vele groeten,

 

Wouter Schutters

Reageer