Vraag

Alle opgenomen programma's weg

  • 17 September 2021
  • 5 reacties
  • 749 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Vandaag problemen, geen tv. Gebeld, buiten verwachting iemand dadelijk aan de lijn. Decoder gereset en hij zou na 10 min terugbellen of alles ok was. Na 15 min belt een computerstem en vraagt of het ok is. Niet dus. Moest ik wachten met een triestig liedje en na 15 min werd het onderbroken. Ik terug gebeld en weer ong 15 min wachten en die vertelde:  een algemene fout bij  Proximus. Na enkele uren wachten een scherm voor gepersonaliseerde stomme reclame. ik weiger en heb terug tv. Maar …..

Alle opgenomen programma’s en geplande opnames weg. En Nu ?????????????????

En dan mag je over proximus geen kwaad woord schrijven of je wordt beladen met alle zonden Israëls. en een moderator vindt dan die reactie leuk. Mooi boeltje bij PX, 

Dus mijn overstap naar Telenet is gepland voor  binnen enkele maanden bij verhuis. 


5 reacties

Als die operator je TV profiel gereset heeft zou het daar wel kunnen verkeerd gelopen zijn, anders moet je eens je toestellen nog eens heropstarten → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

zie je nog de opnames staan onder http://proximuspickx.be 

PS: Er komen geen proximus forummedewerkers op het forum langs tijdens weekends, wel kan dan de helpdesk opgebeld worden indien je dit nodig acht.

Alle opgenomen programma's zijn opeens verdwenen. 
En nu?

wat heb je al gedaan toestellen herstart (bv. bbox en decoder) of toestellen gereset?

is het v7 decoder die je hebt?

zie je ze nog via pickx-app of via pick-webversie

 

Reputatie 7
Badge +4

@Tom d  Ik zie hier in onze database nog verschillende opnames staan die gekoppeld zijn aan uw nummer. Kan je je toestellen eens herstarten als je ze nog steeds niet ziet staan ? Kan je ook eens kijken of je ze via de pickx app op je gsm/tablet/pc wel kan zien ? 

Toestellen heropgestart en al de programma's zijn terug. Dank U wel.

Reageer