Skip to main content

Beste,

Ik heb gisteren nogmaals opgebeld om mijn pakket te veranderen naar all stars nl. Net voor dit afgerond was werd het gesprek afgebroken. Nu heb ik geen all stars en zelfs mijn gewone extra zenders van entertainment nl  kan ik niet meer ontvangen. Ook Netflix werkt niet. Wat doe ik hier best mee? Weer zolang aan de lijn hangen en dan toch geen oplossing zie ik Nie direct zitten. Grts stefanie

Dag @Stefanie78 ik heb dossier 47916922 opgemaakt om dit na te kijken/aan te passen. De bevoegde dienst doet het nodige! Groetjes, Heidi


Dank je wel heidi ☺️


Nu werkt er nog steeds niets maar heb ik wel plots een factuur van 509.85 euro??? Ik heb nog maar ruim 200 euro betaald. Ik zeg tegen iedereen proximus is beter dan alle andereaar nu ben ik zeker van niet 😠


Dag @Stefanie78 mijn collega Antonella volgt dit verder met je op. Groetjes, Heidi


Reageer