All Sports

  • 25 March 2020
  • 28 reacties
  • 1305 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Nu het voetbal overal voor onbepaalde duur stil ligt zien wij op alle betalende sports kanalen voortdurend herhalingen van wedstrijden van de voorbije maanden.

Moeten wij daarvoor verder blijven betalen, of de bundel stop zetten?

 

 

 


28 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben waarschijnlijk zoals u ook iemand die een all sports betaalt en die daar op dit ogenblik ook maar herhalingen voor terug krijgt. Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik dat niet ga opzeggen, en helemaal eerlijk ik heb er wel efkens aan gedacht. Persoonlijk denk ik dat in moeilkjke tijden bet beter is om volledig klant te blijven omdat communicatie toch belangrijk is, de geleverde diensten zijn op zich ok, ik hoop dat deze ok blijven. Nu gaan lopen vind ik dus ook maar niks. Maar ik versta ook wel het andere standpunt.

Reputatie 5
Badge +3

Kan gemakkelijk via myproximus worden gedactiveerd om dan later terug in te schakelen.

Nu betaalt men voor een  passieve bundel!

Hallo Px??

 

Ik denk er ook aan het sportabonnement tijdelijk te schrappen.

Betalen voor iets wat niet geleverd wordt kan niet.

Dat geldt trouwens ook voor Proximus t.o.v. het met de voetbalbond afgesloten voetbalcontract

dat niet nageleefd wordt.

Reputatie 5
Badge +3

Helaas communiceert Px daar niet over, zij kunnen toch zelf maatregelen nemen i.v.m. All Sports abo

Volgens mij gaat die virus nog een lange tijd de hoofdrol spelen zonder voetbal of andere sportactiviteiten.

Reputatie 2
Badge

Ik heb dit dus ook laten verwijderen op mijn allstars abonnement. Maar ik denk niet dat je alleen dat voetbal kwijt bent, ook eurosport daar is precies iets niet in orde al heb ik dit nog niet nagegaan. misschien is er een  sd versie die nog gaat.

 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hopelijk reageert er hier iemand van Proximus over dat issue.

Reputatie 5
Badge +3

@annaconda, idd eurosport zit in het all sports abonnement, maar hier hetzelfde verhaal, herhalingen...

Werd wel toegezegd ( via sms-bericht ) voor de All Sports - bundel :

50% korting voor de maand maart en te verrekenen op de factuur van april.

Reputatie 5
Badge +3

Bericht niet gezien of gekregen! Wanneer was dat?

 

Nagekeken op gsm, geen bericht daaromtrent.

 

Reputatie 2
Badge

@annaconda, idd eurosport zit in het all sports abonnement, maar hier hetzelfde verhaal, herhalingen...


Ja dat wel maar dan kan ik nog eens wat smooker zien die ik meestal niet kan volgen door voetbal wedstrijden die op het zelfde moment bezig zijn..

Reputatie 2
Badge

Hopelijk reageert er hier iemand van Proximus over dat issue.


Je kan toch steeds naar de klanten diens bellen en dit abonnement stopzetten. En terug her activeren wanneer je zelf wil. Via je TV. of via klanten dienst.

;

Bericht niet gezien of gekregen! Wanneer was dat?

 

Nagekeken op gsm, geen bericht daaromtrent.

 

Dinsdag 17 maart  11:38 uur

Ontvangen op dinsdag 17 maart

Ziehier de tekst :

Beste Proximus-klant, aangezien meerdere sportevenementen worden afgelast, krijg je in maart 50 % korting op je All Sports tv-optie. Deze vermindering zal te zien zijn op uw factuur van april. Om de sportfans niet in de kou te laten staan, vullen we ons sportaanbod aan met de beste sportdocumentaires en -programma’s. Tot binnenkort! 

Reputatie 7
Badge +3

Het klopt inderdaad dat er in maart 50% korting wordt gegeven op All Sport (dat te zien zal zijn op de factuur van april). Uiteraard staat het alle klanten vrij om de tv-bundel actief te laten staan of stop te zetten. Dit kan zeer eenvoudig via My Proximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 5
Badge +3

Super! mooie geste van Px, toch raar dat ik dat bericht niet heb ontvangen.

Reputatie 2
Badge

Ontvangen op dinsdag 17 maart

Ziehier de tekst :

Beste Proximus-klant, aangezien meerdere sportevenementen worden afgelast, krijg je in maart 50 % korting op je All Sports tv-optie. Deze vermindering zal te zien zijn op uw factuur van april. Om de sportfans niet in de kou te laten staan, vullen we ons sportaanbod aan met de beste sportdocumentaires en -programma’s. Tot binnenkort! 


Ik denk zelfs dat ze dit bij Telenet nooit zouden doen. Die hebben nu wel een groter sport aanbod, maar alles ligt nu zo goed als plat.

Reputatie 5
Badge +3

Hoe zit het met korting voor april? En waarschijnlijk de volgende maanden zal er ook niet meer worden gevoetbald.

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 de korting van 50% is enkel voor de maand maart.Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +3

Dan overweeg ik de sport bundel tijdelijk stop te zetten. Tenzij Proximus met andere voordelen komt.

Kan Px daar iets over communiceren?

Reputatie 5
Badge +3

Lees zojuist op voetbalkrant.com dat er toch nog zou gevoetbald worden:

 

Voetballen we dan toch nog? 'Pro League zwicht voor UEFA en zet Belgische competitie dan toch nog niet stop'

Read more: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2020-04-10/pro-league-wil-europese-sancties-vermijden-en-trekt-staart-in#ixzz6JCISsxcO

 

Toch nog wat afwachten!

 

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01Als ik u goed begrijp wenst u nu de sportbundel stop te zetten.Momenteel is er nog niets geweten als er extra acties of kortingen gaan komen.Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +3

@Joel M: heb hierboven gemeld dat er sprake is dat de Belgische competitie toch nog verder zou gaan (UEFA normen) bijgevolg zal ik de situatie nog wat afwachten. Maar acties zijn uiteraard altijd welkom, want in april zal er ook niets te zien zijn.

Groeten

Reputatie 5
Badge +3

En nu Proximus? wat met de all sports bundel nu er is beslist geen massa evenementen meer tot 31 augustus?

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 

Omwille van de annulatie van de sportevenementen hebben alle klanten in maart een korting van 50% gekregen op hun tv-optie All Sports (zichtbaar op de factuur van april). Dit zal niet herhaald worden in april.

Om de geannuleerde live-wedstrijden te compenseren, zullen er andere sportprogramma’s en documentaires aangeboden worden. Welke documentaires dat zijn, zal elke dag op onze social media kanalen van Proximus Sports aangekondigd worden. De thema’s zijn bijvoorbeeld: “Een dag met documentaires rond Maradonna” / “Alle Champions League finales op een rij” etc.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 5
Badge +3

Als men de bundel stopt via myproximus kan men deze na paar maanden terug activeren aan dezelfde voorwaarden? (heb 2€ p/m korting op all sports)

mvg

Reageer