Algemeen probleem Pickx app

  • 4 February 2022
  • 9 reacties
  • 1128 Bekeken

Net telefonisch contact gehad met de klantendienst van Proximus en zij bevestigen dat er een algemeen probleem is met de Proximus Picks app. Dus wie wilt kijken via de app op hun smartphone of op hun smart device (Apple TV, ...) zal momenteel niet lukken. Android niet getest...

Op de smartphone (iPhone) krijg ik de boodschap “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.


9 reacties

Ter info: op mijn laptop werkt het in ieder geval nog TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx

Op mijn android smartphone werkt de pickx app ook nog.

En op mijn iPad iOS15.3 werkt het ook.

 

Beste,

ik krijg dezelfde fout op mijn iphone en ipad

ik heb reeds pickx app eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar zonder succes

Kan u mij verder helpen

Mvg

 

Ter info: Proximus forummedewerkers komen hier niet langs op het forum tijdens het weekend, wat je wel kan tijdens het weekend is naar de helpdesk bellen op het gratis nummer 0800 22 800 tot 22u 

Reputatie 7
Badge +1

Ter info: Proximus forummedewerkers komen hier niet langs op het forum tijdens het weekend, wat je wel kan tijdens het weekend is naar de helpdesk bellen op het gratis nummer 0800 22 800 tot 22u 

@Martin. Bij mij werkt de Pickx app ook gewoon op mijn iPad. Heb deze niet op mijn iPhone staan. Ben wel thuis 😷👍

@Antoon1 ik test deze ook van thuis en heb de pickx app ook niet op mijn iphone geïnstalleerd staan omdat ik deze gebruik op mijn iPad en ook soms op mijn windows laptop via www.pickx.be 

Reputatie 5
Badge +2

@Peter_0158 @Joshua Decoster Zouden jullie eens kunnen nakijken of het nu terug werkt?

Dit lukte op mijn Apple TV door in de instellingen bij de Proximus Pickx app de tv aanbieder uit te schakelen… Als ik deze terug inschakelde ging de app terug niet meer open. Ik veronderstel dat hij steeds hapert over het feit dat ik vroeger nog een account had bij Proximus met een ander mailadres en deze staat nog steeds actief. Op mijn IPhone was dat het geval. Hij was ingelogd met een ander account, die ook bestaat, maar geen pakket meer bevat… dus daar zelfde beweging gedaan. Even verbinding met TV aanbieder uitschakelen, manueel inloggen en daarna tv-aanbieder terug inschakelen… Problem solved. Op Apple TV lukt dit trucje helaas niet.

Dit vanavond toch nog eens geprobeerd op de Apple TV en nu lukt het precies wel terug… Pickx app heeft geen foutmelding meer.

 

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

ik krijg dezelfde fout op mijn iphone en ipad

ik heb reeds pickx app eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar zonder succes

Kan u mij verder helpen

Mvg

 

Is het bij jou inmiddels ook opgelost? 

 

Geert

Reageer