Vraag

afstandsbediening versleten

  • 4 November 2023
  • 12 reacties
  • 109 Bekeken

Beste Proximus, 

Kunnen jullie een nieuwe afstandsbediening V5 opsturen aub. Volumeknoppen werken al een tijdje niet meer, maar nu heeft ook de "ok"knop heb begeven, en die is vaak nodig.  Of is het beter ineens een nieuwe tvbox/decoder aan te vragen? Heeft ook al wat kuren... opnames en epg bevroren een tijdje geleden vaak, dat is na een paar weken beter. Nu valt de laatste dagen het geluid soms weg, wel maar enkele seconden, dan gaat t weer.

 

Mvg, 

 

 

 

 

 


12 reacties

@Peter1972 

Ter info:

De V5 decoders (niet de V5 Compact) worden al een tijd uit circulatie gehaald en kunnen gratis omgeruild worden voor een V5 Compact of V7 decoder, toch indien het om een huurdecoder gaat. 
NB: De V5 compact en V7 decoder zijn tenslotte de twee decoders die PX nog in circulatie willen houden.

Maar omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bedankt....   profiel is ingevuld.     Ik denk wel dat onze decoder de v5compact is... 

@Peter1972 

De V5Compact is maar 14cm breed en 4cm hoog de V5 is veel groter en bevat een harde schijf.

Dan is t de compact, is zonder harde schijf

Reputatie 3
Badge +1

Probleem is, indien men een nieuwe decoder opstuurt, is deze vaak zonder afstandsbediening, daar heeft hij dus niets aan.

Afstandsbediening is inderdaad het probleem. Decoder heeft laatste maanden kuren, maar de afstandsbediening is zonder ok-knop waardeloos.  Dus ofwel beide vervangen, of minstens de AB

@Peter1972 

Dat is inderdaad wat ik bedoel met afwachten wat de Proximus forummedewerkers voorstellen maandag, ofwel afstandsbediening ofwel beide vervangen.

Zij kunnen ook je lijn controleren op eventuele fouten. 

Enfin we horen het maandag wel.

Ik veronderstel dat je ook al eens de toestellen gereset hebt: 

eerst de decoder spanningsloos zetten en dan de bbox resetten = 30 seconde resetknopje ingedrukt houden.

Dan als je terug kunt surfen de decoder resetten.

Je TV Box resetten | Proximus

Ja hoor alles gereset. Decoder al x aantal keer. In de keuken is ook n tv...met die decoder zijn er geen problemen. Enfin, we zullen maandag wel kijken wat het wordt. Alvast bedankt.

Ja hoor alles gereset. Decoder al x aantal keer. In de keuken is ook n tv...met die decoder zijn er geen problemen. Enfin, we zullen maandag wel kijken wat het wordt. Alvast bedankt.

@Peter1972

zijn beide decoders direct aangesloten via een utp netwerkkabel aan de bbox rechtstreeks.

Je zou ze ook van plaats kunnen wisselen om te zien of de kuren bij de zelfde decoder voorvallen, het is maar een voorstel hé om mss wat meer zekerheid te krijgen.

Ik denk dat ik vraag ergens anders moet stellen...

Heb de vraag via de chat gesteld, er woedt n nieuwe AB opgestuurd. Case closed.

@Peter1972 

En wat dan met de kuren die je decoder vertonen? Is dit ook opgelost via chat?

Reageer