Vraag

afstandsbediening v7 werkt niet goed

  • 19 April 2022
  • 4 reacties
  • 459 Bekeken

Hallo, 

Ik ben sinds vandaag trotse eigenaar van de laatste nieuwe tv box met afstandbediening. 

Nu ondervind ik toch wel problemen met de afstandbediening, ik heb de afstandsbediening gekoppeld met de box (bleutooth) en dit lukte prima. 

Maar nu zegt de afstandsbediening dat de batterij low is, dus heb ik nieuwe batterijen gestoken en hem opnieuw gereset en terug gekoppeld met de box maar ik blijf problemen ondervinden, hij blijft zeggen battery low, de afstandsbediening reageert niet op elke toets of reageert heel traag. 

Dus heb ik dit nogmaals geprobeerd met nog eens andere nieuwe batterijen en ik blijf met hetzelfde probleem zitten. 

Na 3 maal proberen denk ik dat de afstandbediening gewoon stuk is. 

Toen ik belde naar de Proximus winkel in mijn buurt konden ze mij niet helpen. 

Weet iemand raad? Of wat doe ik fout? Ik heb elke stap toch juist uitgevoerd en dit tot 3 maal toe. 

Alvast bedankt! 

 


4 reacties

je kan proberen van eens de remote te resetten → Je afstandsbediening resetten | Proximus

als dit ook niet helpt zullen de prox forummedewerkers er wel één via Bpost opsturen.

daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Bedankt voor je antwoord! 

Via deze weg heeft mijn zoon dit geprobeerd, maar jammer genoeg niets. Ik zal de bijhorende informatie invullen.

Een fijne avond alvast toegewenst. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Carina V Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Je zal ze morgen thuis ontvangen. 

Dank u wel :-)

Reageer