Vraag

Afstandsbediening V7 stuk

  • 9 April 2024
  • 7 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo,

 

IK heb een tv-decoder v7.
Nu werkt sinds vandaag de afstandbediening van deze decoder niet meer.

 

Ik heb hier al nieuwe batterijen ingeplaats en ook opnieuw geprobeerd deze te resetten zoals beschreven in https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset/particulieren/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-afstandsbediening-resetten.html .

Maar zonder soelaas dat dit hielp.
Is er een mogelijkheid om deze om te ruilen voor een nieuwe?


7 reacties

Hallo,

 

Ondertussen heb ik contact gehad met de klantendienst hier omtrent.

Deze zouden me een nieuwe opsturen ik heb enkel geen verzendlabel gekregen ol de oude terug te zenden.

 

Kan ik deze nog verkrijgen via deze weg?

Kijk eens in je mail en vergeet de spamfolder niet !
In de orderbevestiging zou moeten staan wat je met de oude mag doen. Let op! dit document kan meer blzn lang zijn en dan hangt het label er mogelijk achteraan (laatste of voorlaatste pagina)

Hallo,

 

Ondertussen heb ik contact gehad met de klantendienst hier omtrent.

Deze zouden me een nieuwe opsturen ik heb enkel geen verzendlabel gekregen ol de oude terug te zenden.

 

Kan ik deze nog verkrijgen via deze weg?

@Sonjah 

defecte afstandsbedieningen moeten niet terug gestuurd worden

Dat moet dan in de order bevestiging te lezen staan.

Kijk eens in je mail en vergeet de spamfolder niet !
In de orderbevestiging zou moeten staan wat je met de oude mag doen. Let op! dit document kan meer blzn lang zijn en dan hangt het label er mogelijk achteraan (laatste of voorlaatste pagina)

Hallo,

 

Ondertussen heb ik contact gehad met de klantendienst hier omtrent.

Deze zouden me een nieuwe opsturen ik heb enkel geen verzendlabel gekregen ol de oude terug te zenden.

 

Kan ik deze nog verkrijgen via deze weg?

@Sonjah

defecte afstandsbedieningen moeten niet terug gestuurd worden

 

@Mutlie Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen via mail dus kan daar nog niet in bekijken wat er juist inzit enkel via de Chat waar de helpdesk aangaf dat het order was ingegeven en morgen zou ontvangen bij mij thuis .

 

@Martin Helder, dank je wel. Ik wacht nog wel even met de oude weg te doen, kreeg met een decoder ook een bericht dat deze niet moest terug gezonden worden en dit later wel bleek na veel gedoe.

@Sonjah

Bij decoders ouder dan het type V5compact moeten niet teruggestuurd worden zelfs de V6 ook niet meer. Maar bij de V5compact dan weer voor sommigen moet die niet teruggestuurd worden en voor anderen dan weer wel!

Zoals je zegt altijd best van een tijd toestellen die omgeruild werden even bij te houden, want als er achteraf toch een aanrekening zou komen voor niet teruggestuurd zal PX dit achteraf dan wel terug rechtzetten en je dan wel melden of je die überhaupt moet terugsturen. 

Wie kan er nog aan uit wat van oud materiaal er nu wel of niet moet terug gestuurd worden?
Mijn defecte Bbox3 van 10 jaar oud (één van de eerste nog en uitgefaseedere (?) Technicolor ) moest toch ook teruggestuurd. Lappen ze die dan nog terug op?
(ik heb overigens ook een herinnering gehad, maar was wel teruggestuurd en afgeleverd, ik heb het bewijs van bPost. Heeft zich vermoedelijk/hopelijk gekruist)
En waarom de ene v5c wel en de andere niet terwijl de recentere V6 naar het containerpark mag?

Reageer