Vraag

Afstandsbediening v6 : enkele toetsen werken niet meer

  • 27 August 2023
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Beste,

Mijn afstandsbediening (v6) werkt niet meer naar behoren. De toetsen in de middelste kolom werken niet meer. 
Batterijen zijn reeds gewisseld. Reset van de afstandsbediening heeft geen oplossing geboden. 

Kan deze worden omgeruild? 

Dank.


5 reacties

@KristaD 
Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, u zouden kunnen verder helpen en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit nodig/nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste @Martin 

Dank voor je tip, gegevens werden ondertussen aangevuld. 

Groeten, Krista

Beste @Martin 

Dank voor je tip, gegevens werden ondertussen aangevuld. 

Groeten, Krista

Ik geef je nog dit als bijkomende info mee, en dit is dat de V6 decoder geleidelijk aan uit circulatie genomen wordt en omgeruild worden voor een andere decoder, zodat alleen nog de V7 en V5compact decoder in omloop zullen blijven.

Beste @Martin 

Dien ik verder nog iets te ondernemen m.b.t. mijn vraag? 

Dank je, 
Krista

 

 

Nee het is meer een kwestie dat een PX moderator hier de draad opneemt om je verder te helpen aan een  afstandsbediening.

Beste,

Mijn afstandsbediening (v6) werkt niet meer naar behoren. De toetsen in de middelste kolom werken niet meer. 
Batterijen zijn reeds gewisseld. Reset van de afstandsbediening heeft geen oplossing geboden. 

Kan deze worden omgeruild? 

Dank.

 

Reageer