Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening


De pxs-afstandsbediening kan niet meer van zender veranderen. Via TV guide lukt het wel, andere functies lijken ook nog te werken. Heb al een reset gedaan.

Iemand nog een advies?

Beste antwoord door YorickP

@bart.spegelaere@proximus.be  kan u uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het regelen voor u.

Verder kan u ook al een afhaalpunt kiezen waar we het naar kunnen toesturen als uw klantennummer toegevoegd is.

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?GuiLang=NL

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

17 reacties

Martin
  • 33444 reacties
  • 1 november 2020

heb je de decoder als een herstart door zijn spanning even te onderbreken en dan terug te laten opstarten.

NB: in het weekend en op feestdagen komt hier op het forum niemand langs van de Pro⌘ forummedewerkers.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 466 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2020

@bart.spegelaere@proximus.be  kan u uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het regelen voor u.

Verder kan u ook al een afhaalpunt kiezen waar we het naar kunnen toesturen als uw klantennummer toegevoegd is.

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?GuiLang=NL


OK, bedankt. Decoder onderbreken heeft niet gewerkt. Heb wel mijn gsm-nummer toegevoegd aan mijn profiel. Afhaalpunt bij voorkeur Selexion Bert in Tervuren maar ik vermoed dat deze winkels dicht zijn? Kan een nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden?

Mvg,


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 5 november 2020

Bart

 

Afstandbediening wordt opgestuurd, order is ingegeven. 
Als alles goed verloopt zal je de afstandsbediening morgen ontvangen (ten laatste maandag) .


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 15 november 2020

Problemen met afstandsbediening V7 decoder.Kan Tv niet uitschakelen. Heb al reset gedaan zonder succes. Ook decoder enkele màn gereset.


Martin
  • 33444 reacties
  • 15 november 2020

FYI:

 

NB: medewerkers die van prox zelf zijn komen pas maandag terug langs op het forum.


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 15 november 2020

Dag Martin

Voorlopig na veel zoeken opgelost door Ok knop en 0 gelijktijdig in te schakelen. Ben benieuwd hoe lang het opgelost blijft.

Alvast bedankt 


Martin
  • 33444 reacties
  • 15 november 2020

Graag gedaan en bedankt voor de feedback


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 15 november 2020

Beste

Ik heb mijn V7 decoder nog maar 2 weken maar kan ik niet meer mijn bonusfilms niet meer opvragen.


Martin
  • 33444 reacties
  • 15 november 2020

FYI: als je het over de maandelijkse gratis kadofilm hebt is deze wel vanaf 1/10/2020 verdwenen die je maandelijks bij je tv-abonnement ontvangt.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 november 2020

Beste,

Ik heb een nieuwe TV van LG gekocht. Ik heb geprobeerd om de afstandsbediening van Proximus “universeel” te maken om hem dus ook te kunnen gebnruiken op mijn nieuwe TV. Ik heb het model V5 van afstandsbediening. Het lukt met echter absoluut niet om de afstandsbediening van Proximus zo in te stellen dat ik hem ook voor mijn LG tV kan gebruiken. Ik heb, aan de hand van de site de afstandsbediening gereset (wij hadden tevoren een Medion). Maar zelfs dat lukt niet. Dus laat staan dat het instellen van de afstandsbediening als universele bediening zou werken! Kan u mij tips geven hoe ik alsnog de afstandsbediening V5 ka n gebruiken om ook mijn LG televisie mee te bedienen.

Met dank en vriendelijke groet,

 

Annemie Galicia

klantnummer: 115469


Martin
  • 33444 reacties
  • 18 november 2020

Als deze methode niet werkt om te resetten 

zou je eerst eens batterijtjes kunnen vervangen van de afstandsbediening en dan eens opnieuw proberen om te resetten.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 december 2020

beste 

heb sinds ongeveer 2 maanden een nieuwe decoder gekregen maar nu laat mijn afstandsbediening v5

van belgacom het afweten heb baterijen vervangen reset geprobeert maar de enige toets die reageert is die van help en dan maar eventjes weet er iemand waar ik deze kan omruilen want ik weet niet of het mogelijk is om de decoder handmatig te bedienen vind er geen toetsen voor

mvg

klantnr xxx

 

edit moderator : klantennummer in je profiel gezet, privégegevens publiceer je best niet openbaar


Martin
  • 33444 reacties
  • 6 december 2020

die wordt ofwel opgestuurd owel kun je die omruilen in een prox shop, maar 

de prox medewerkers komen pas morgen hier terug langs….


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 466 reacties
  • 7 december 2020

@dinavannunen  Kan u ook even een afhaalpunt uitkiezen? Dan sturen we een nieuwe op.

 

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?GuiLang=NL

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 december 2020

textielreiniger (43596052)

maantjesstw 186

2170 merksem


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 14 december 2020

@dinavannunen Je afstandsbediening wordt opgestuurd. Je ontvangt een SMS zodra ze is aangekomen. 


Reageer