Skip to main content
Vrijdag de nieuwe decoder geinstalleerd zonder problemen. Zaterdag startte de decoder op en schakelde direct weer uit, weer aan, weer uit, dit constanten het toestel reageerde op geen enkele toets. Na het volledig stroomloos plaatsen van decoder en afstandbediening werd het toestel opnieuw opgestart, maar nu is er geen enkele reactie na een druk op de afstandbediening. De oude decoder werd terug opgestart en deze werkt perfect.
mss eens proberen om de V6 afstandsbediening te resetten

volgt gewoon de methode van de V5 voor je V6 afstandsbediening te resetten.

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-afstandsbediening-resetten.html



Je kunt ook proberen om met de oude v5 afstandsbediening of je V6 decoder reageert hierop.

Indien ook niet zou je de decoder ook eens kunnen resetten via het reset knopje om te zien of het dan weer in orde komt.
Hi Nico,



Naar ik lees heeft deze decoder ofwel problemen met stroom toevoer ( stroomadapter?). Deze aangesloten met de meegeleverde stroomadapter!!!???



Ofwel is er een conflict ergens in het device .



- decoder MAC Address14:30:04:80:2E:BB( de v6) Niet bereikbaar.



Kan je eens zeggen hoe je de v6 verbond met de bbox router?





p.s



decoder vervangen



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html



Mvg sabine
Probleem opgelost, de afstandsbediening gereset.
Blij dat te lezen!

Beste,

onze afstandsbediening werkt niet meer. het zijn  het zijn de toetsen om te navigeren  dus de ok knop en de pijltjes .

 

Wij hebben al alles gereset maar blijft het zelfde.  

hoe kunnen aan een nieuwe afstandsbediening geraken.

 

mvg

Veronique


@Frankyvero Heb je al getest met nieuwe batterijen ?


Reageer