Vraag

afst

  • 20 October 2020
  • 15 reacties
  • 193 Bekeken

Beste 

 

heb sinds vandaag probleem met afstandbediening, deze werkt niet heb vanalles geprobeerd, zelf batterijen nagekeken. ( de afstandsbediening van tv werkt wel) ik denk dat ik dus een nieuwe v5 nodig heb..: kan ik deze ruilen met huidige? Bedankt voor advies


15 reacties

heb je de afstandsbediening al eens gereset 

bron: een probleem met je afstandsbediening

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen)

Beste

ja maar geen reactie, nieuwe batterijen maar geen reactie… denk dat afstanbediening stuk is… kan je deze laten maken of? Bedankt voor advies waar ik een nieuwe kan halen

Als de proximus forum medewerkers hier terug langskomen kunnen ze verder voor een omruiling zorgen, eventueel kun je die ook omruilen in een Pro⌘ Shop.

Reputatie 7
Badge +4

@Marc Bonnie Gaan er nog lichtjes aan bovenaan je afstandsbediening als je op een toets drukt ? Indien niet, zelfs met de nieuwe batterijen, kan ik inderdaad een nieuwe opsturen. Je kan hier dan een UPS-punt kiezen waar dit geleverd mag worden. 

Beste

nee helemaal niks, nu heb ik al

telefonisch contact gehad en verhaal gedaan. Ze gingen me 1 opsturen kan je dat nakijken in systeem dat dit ook is gebeurt? Heb namelijk geen bevestiging gehad

 

bedankt alvast

Reputatie 6
Badge +3

@Marc Bonnie dan zou u even uw klantennummer moeten toevoegen aan uw forumprofiel, dan kunnen we nakijken wat er gebeurd is.

Beste zie hier me klant nummer

617174191

pakket is gister verstuurd maar blijkbaar weer terug naar jullie daar adress nie correct! Had die nochtans doorgegeven.

adress is: marc bonnewel

woluwedal 12 bus nr 019

1932 sint stevens woluwe

daar moet het heen, of anders een ophaal punt in de buurt.

kunnen jullie aub nakijken en me laten weten of nie ok?

bedankt

Beste

 

hebben jullie me laatste vraag al

kunnen nakijken?

 

bedankt

Beste

 

hebben jullie me laatste vraag al

kunnen nakijken?

 

bedankt

Niet zo slim om je klantennummer en adres online te gooien 

Als je van kastje naar de muur wor

gestuurd voor iets simpels dan

doe je soms overhaast beslissingen, ben al

rond an het kijken om jullie te verlaten als

niet snel een oplossing voor me vraag… bedankt alvast

Beste 

klantenummer in profile

pakket is gister verstuurd maar blijkbaar weer terug naar jullie daar adress nie correct! Had die nochtans doorgegeven.

 

 

kunnen jullie aub nakijken en me laten weten of nie ok?

bedankt

 

Beste 

intussen Al Een Oplossing zelf gevonden, bedankt voor de moeite. Kunnen

Jullie zeggen hoe ik mij account hier kan

opzeggen? Niet meer van toepassing en zie nie waar ik dat zelf kan doen. Bedankt om

nodige te doen

grt

morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen.

Beste 

 

ik zou mijn account willen stoppen

kan iemand mij helpen

 

bedankt

Reputatie 6
Badge +3

@Marc Bonnie 

er is een order voor een afstandsbediening die geleverd word op het onderstaande afhaalpunt

PICKUP 8551 PRESS SH ST LUC WOLUWE
HIPPOKRATESLAAN 10
1200 SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE BEL

Reageer