Hallo
Sinds een paar dagen zijn we plots twee maanden aan opnames van een serie kwijt. Is er een mogelijkheid dat deze teruggezet worden?
Mvg, Jil
Hallo
Sinds een paar dagen zijn we plots twee maanden aan opnames van een serie kwijt. Is er een mogelijkheid dat deze teruggezet worden?
Mvg, Jil
Over welke opnames gaat het dan precies?
Het gaat over sturm der liebe. Mvg
Ik heb deze opnames even voor je gereset. Kan je de decoder nog even herstarten en controleren of ze er al dan niet ook terug staan voor jou?
Het is in orde super! Hartelijk bedankt!
Beste, al deze afleveringen zijn weer verdwenen. Mvg
Dit zijn enkel de afleveringen van afgelopen week, er stond voor 60 dagen aan afleveringen op, heb net de decoder gereset maar heeft niet geholpen. Mvg
Er staan er momenteel 11 op en bij instellingen staat alle geselecteerd. Mvg
Bedankt, ze zijn er weer!
De afleveringen zijn weer weg, dit gebeurt telkens na een paar dagen weer.
Is het mogelijk een foto te maken van bovenstaande instellingen en deze hier te posten ?
Zal er een foto van maken maar deze staat ingesteld op alles bewaren. Weet niet waarom maar elke keer verdwijnen de afleveringen die worden teruggezet weer na een paar dagen. De nieuwe opnames blijven wel staan. Het gaat ook enkel maar om deze serie. Mvg
Van een serie worden standaard 20 afleveringen behouden, zoals hier het geval is.
Best verwijder je de serieopname en stel je deze opnieuw. Dan zal er gevraagd worden of je 5, 10, 20 of 99 afleveringen bewaard wilt hebben.
Dit is hier niet het geval, hebben altijd alle afleveringen gehad tot 60 dagen. Heb dit ook zo ingesteld. De afleveringen waren gewoon ineens verdwenen. Na het terugzetten zijn deze afleveringen na een paar dagen weer verdwenen behalve de afleveringen die zijn opgenomen na het probleem...
Kan je deze toch opnieuw instellen? Van hieruit zien we dat het dan verkeerd ingesteld staat.
Ga ik doen
Heb de opname opnieuw ingesteld. Mvg
Wissen indien schijf vol staat ook actief. Dat kan enkel maar en rol spelen wanneer bepaalde afleveringen op de HDD staan in plaats van in de cloud. Controleer ook eens bij de PVR of een bepaalde aflevering op de HDD staat of in de cloud CPVR.
cPVR = opname op harde schijf (HDD)
nPVR = opname in de cloud.
kunnen de afleveringen nog eens teruggezet worden? Ontbreken nog steeds. Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.