Beste,
Ik probeer nu al 5 dagen beheerder te worden van de myproximus account om de pickx hieraan te linken. Ik heb al meer dan 5 keer met de klantendienst van proximus gebeld. Elke keer krijg ik een ander antwoord/oplossing en geen enkele werkt hiervan.
Aangereikte oplossingen:
Klik op beheerder worden op het platform (natuurlijk al geprobeerd). Je krijgt de melding dat dit enkele minuten kan duren, maar blijkbaar zou dit volgens de proximus medewerkers enkele uren kunnen duren. → 24 uur later nog altijd geen oplossing.
Volgende keer dat ik bel wordt er gezegd dat ik dit best via de myproximus app op de gsm doe, ermee schudt om een bug te melden, de bug omschrijf ‘ik kan geen beheerder worden op de account’ en 24 uur wachten → 24 uur later nog altijd geen verandering.
Volgende keer wordt er gezegd de account de deleten/deactiveren en opnieuw te koppelen, ook gedaan, opnieuw gekoppeld, geklikt om beheerder te worden, terug de zelfde situatie als het begin.
Dit is een klucht aan het worden zonder naam. Kan iemand mij een concrete oplossing geven? Het kan toch niet dat het 5 dagen duurt om iemand aan de lijn te krijgen die een oplossing kan geven/mij een dba’er kan connecteren die achterliggend van de user rol een admin rol maakt?