Hallo,
Volgens mij hebben alle nieuwe klanten de zelfde probleem..
Proximus Pickx app geeft deze melding bij het aanmelden:
"This login is not linked to a Proximus TV account"
"Use the login of the administrator of the Pack/ProximusTv. Still unable to login? Pease contact us."
Bij MyProximus zit er Proximus Pickx app bij de opties.. En mijn profiel is "admininistrator".
Mvg
Als proximus hier terug langskomt maandag kunnen ze voor dit voor u wel in orde brengen, je zou eventueel ook een in het weekend kunnen bellen op het gratis nummer 0800 22 800 van de technische helpdesk om te horen of zij het nu al in orde kunnen zetten al kunnen zij niet altijd op de interne diensten beroep doen in het weekend indien dit zou nodig zijn om het te kunnen oplossen.
Iemand aub?
Hij werkt, Danku.
Zit hier met zelfde probleem! Help
ALs ik me niet vergis heb je dit ook gemeld in een ander topic ? Zoals daar gemeld is dit ondertussen in orde gemaakt.
Ook voor u heb ik dit in orde gemaakt. Alles zou nu moeten werken
Ook hier, klant sinds september Probeer sinds een paar weken live te kijken op PC maar krijg ding niet aan de praat. Ook technieker die eergisteren langs kwam beweert dat tussenkomst nodig is om mijn account te koppelen aan pickx….. (staat nochthans goed in my proximus gegevens)
Graag tussenkomst om dit correct te koppelen aub
Hier hetzelfde probleem! Kan mijn account ook gekoppeld worden?
alvast bedankt!
ter info: Tijdens het weekend komt er niemand langs, die van Proximus zelf is, op het forum .
Maar maandag zullen zij dit zeker in orde kunnen zetten voor u.
Louter ter bijkomende info:
In het weekend is de helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800
Hier positief - interventie geslaagd. Thx en prettig eindejaar !
Exact hetzelfde probleem !
Ik heb ook dit probleem.
Is het mogelijk mijn account ook te koppelen?
In orde! Bedankt :-)
Ik zit met hetzelfde probleem..
Ik zit met hetzelfde probleem..
Voor jou ook in orde nu.
Yes het werkt nu. Bedankt voor de snelle interventie!!
Beste,
Ik sedert gisteren mijn aansluiting en tracht nu ook te werken met Proximus Pickx via de app op de gsm, maar hier ook de melding dat de login niet gelinkt is aan de Proximus Pickx account
Beste,
Ik sedert gisteren mijn aansluiting en tracht nu ook te werken met Proximus Pickx via de app op de gsm, maar hier ook de melding dat de login niet gelinkt is aan de Proximus Pickx account
hi kevin, kan je dit nog even proberen ?
Beste,
Nog steeds niet in orde. Volgens een kennis zou Pickx nog niet actief staan voor mijn My Proximus account.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.