Vraag

Account niet gekoppeld aan Pickx

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Goede avond,

Sinds vandaag zijn wij Proximus-klant. Nu willen wij graag de Pickx-app aan de praat krijgen, maar dit lukt niet. Onze account zou niet gekoppeld zijn. Graag een oplossing hiervoor. Bedankt!

4 reacties

Helaas... Ondanks telefonisch contact met de Proximus helpdesk, geen oplossing. Deze vertelde ons dat hij de account gekoppeld had en na 10 min geduld alles in orde zou zijn.

Slechte ervaring nummer 1.
best wachten to de mensen van het Proximus team hier morgen terug langskomen op het forum, die dan alle setting in je profiel nog eens kunnen na te trekken en indien nodig aanpassen...
Wij zijn sinds maandag klant en kunnen ook niet koppelen ☹️
Reputatie 7
Badge +4
Bij deze in orde gebracht voor SvenB en BERT D V 🙂

Reageer