Skip to main content
Beantwoord

Aanmelden Pickx lukt niet


Ik ben een nieuwe klant sinds twee weken. Ik kan van het begin aan niet aanmelden in de Pickx app.

Ik krijg de melding dat ik niet het beheersaccount gebruik, maar dat doe ik dus wel.

Ik heb Proximus al 2 keer gebeld en 3 keer via de chat gecontacteerd, maar daar word ik steeds afgewimpeld met een niet werkende oplossing.

Kan iemand me hier verder helpen?

 

Beste antwoord door Charlotte.D

Dag Bram

 

Kan je dit nu even testen aub? 

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 10 juli 2020

seffens als iemand van proximus zelf langskomt zullen ze uw instellingen natrekken


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2020

Dag Bram

 

Kan je dit nu even testen aub? 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 juli 2020

@Charlotte.D Super hard bedankt, het werkt!