Aanmelden op pickx app op smartphone lukt niet. Kan er eens gekeken worden of dit in mijn abonnement zit? Ik heb een flex s fiber abonnement. En volgens mijn mobile flex zit er 5GB Pickx app op. Maar ik krijg de hele tijd een foutmelding en de mededeling dat ik contact moet maken met een medewerker. Kan er mij iemand helpen?
Aanmelden op pickx app op smartphone lukt niet. Ik krijg steeds de mededeling dat mijn account niet wordt herkend in jullie systeem. Heb al meermaals contact gezocht met jullie via alle mogelijke kanalen maar ik word van kastje naar de muur gestuurd door iedereen van jullie. Kan er echt niemand helpen?
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.