Vraag

3 decoders lukt niet?

  • 4 September 2020
  • 30 reacties
  • 530 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

@stijn0001 kontroleer al eerst of er 3 mogelijk zijn

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/proximus-tv-opties/be-tv/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html

Als dit mogelijk is dan wil dit zeggen dat er ergens nog een decoder teveel geregistreed staat op je lijn en dan kun je de procedure volgen om te deregistreren:

Om uw oude decoder te desactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Als u niet vanaf uw vaste lijn belt, zal u worden gevraagd uw klantnummer in te voeren. Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vindt u uw klantnummer?).

 


Er staat 2 HD tv’s mogelijk.

Dan is helemaal geen mogelijkheid om 3 tv’s te hebben?

Reputatie 6
Badge +2

Er ligt inderdaad glasvezel in de straat, maar nog niet binnen. Maar ze beloven me al wel een snelheid van 300 Mbps. Eerst moeten de eigenaars op een AV hun zegen geven. En dan zien wat de prijs wordt van de glasvezelabonnementen.

ik heb juist de reden geven waarom @stijn0001 de derde decoder niet zou kunnen aansluiten, bij iemand die decoders omgeruild heeft bv valt dit dikwijls voor dat er te veel geregistreerd blijven op de lijn.

ps: Bij u zal er rekening gehouden zijn met glasvezel dan :relaxed:

Reputatie 6
Badge +2

Ik deed zopas de test op de site van Proximus en zou zelfs 4 HD tv’s kunnen aansluiten. Met decoder vermoed ik. Ik ga me wel inhouden hé. Het zal wel afhangen van zaken zoals snelheid die u haalt, abonnement , het verschil vaak tussen wat de medewerker-verkoper zegt en wat er echt kan, ….

Ik denk dat je hier op het forum pas maandag een antwoord van Proximus kunt krijgen. Hun helpdesk is 080022800, je weet maar nooit. 

Ondertussen kijken op PC, tablet, ...

Als er nog een oude decoder actief zou staan zou dat toch ook op de factuur moeten staan. Op mijn factuur staat er alvast een decoder.

@stijn0001 kontroleer al eerst of er 3 mogelijk zijn

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/proximus-tv-opties/be-tv/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html

Als dit mogelijk is dan wil dit zeggen dat er ergens nog een decoder teveel geregistreed staat op je lijn en dan kun je de procedure volgen om te deregistreren:

Om uw oude decoder te desactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Als u niet vanaf uw vaste lijn belt, zal u worden gevraagd uw klantnummer in te voeren. Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vindt u uw klantnummer?).

 

Reageer