Ik heb deze maand 2x 77 euro betaald aangezien ze de diensten stop gezet hadden.. bij deze werkt het nog steeds niet, ik kan nog steeds geen tv kijken en heb zelfs al 2x betaald. Ben helemaal niet tevreden meer over proximus
Altijd problemen
Ik heb deze maand 2x 77 euro betaald aangezien ze de diensten stop gezet hadden.. bij deze werkt het nog steeds niet, ik kan nog steeds geen tv kijken en heb zelfs al 2x betaald. Ben helemaal niet tevreden meer over proximus
Altijd problemen
Het enige wat je nu kunt doen is bellen naar hun algemeen nummer 080022800, maar zij hebben achterliggende diensten nodig die nu wel toe zullen zijn.
En de mensen van Proximus komen nu niet op het forum. Wachten tot morgen.
Vul alvast uw forumprofiel zo goed mogelijk aan, dan kunnen ze u morgen gemakkelijk vinden.
inderdaad voor facturatie kun je bellen naar 0800 22 800
Op weekdagen van 8 tot 20u.
Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen
dus zal het pas maandag zijn dat iemand van proximus zelf dit zal kunnen in orde brengen voor u.
(NB: voor technische problemen kun je wel bellen in het weekend naar 0800 22 800)
verder bijkomende info:
privé gegevens in je forum profiel (→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile) kun je plaatsen , terwijl je op het forum ingelogd bent, in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.
het heeft even geduurd eer betalingen geboekt zijn tijdens het weekend
sinds 2-8 is er een opstart van alle producten en vanmorgen is het doorgestroomd : alles werkt dus terug ?
Wat doen we met de dubbele betaling ? eventueel laten staan voor volgende aanrekening ? (tenzij systeem een autom. terugbetaling zal uitvoeren)
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.