Gisteren onze nieuwe V6 ontvangen - waarvoor nogmaals dank aan tina.b 👍
Alles werkte gisteren perfect. Het beeld is een hele verbetering t.o.v. onze V5, nu komt onze TV helemaal tot zijn recht 😊
Onze opnames gebeuren sinds enkele weken in de cloud en voor zover ik kan nagaan mis ik er geen. Maar er zijn er nog een heleboel te bekijken. Daarom heb ik zo-even de nieuwe serie vanavond op EEN opgenomen en daarna zapte ik nog wat verder.
Op meerdere zenders (Play6, Play7, E!, andere?) bevriest het beeld en geluid na een 2 tal seconden. Aanvankelijk kreeg ik geen beeld, dan een boodschap van een verbindingsprobleem. Ik heb de decoder stroomloos gezet - de enige manier om eruit te geraken, zender wijzigen ging niet, geen enkele knop op de afstandsbediening werkt. Alle kabels steken goed vast, ik heb de meegeleverde stroomkabel en HDMI gebruikt, de netwerkkabel is dus nog de oude (rechtstreeks verbonden via interne bekabeling aan de B-Box3).
Nadat de decoder heropgestart was hetzelfde probleem, t.t.z. dat i.p.v. geen (zwart) beeld blijft het beeld en geluid stilstaan. Op EEN/VTM/Play4/… doet zich dit niet voor.
Is er een probleem met de V6? Een storing op de zenders?