Vraag

Welkomstpunten My Premium club

  • 1 May 2017
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Beste,

ik heb onlangs te horen gekregen dat ik punten kan sparen om later in te ruilen, mijn kleindochter heeft dit dan ook geactiveerd. Ik ben al jaren klant maar niemand had mij er iets over verteld en ze had gebeld of we dit met een jaar terug konden rechtzetten of dat we een aantal punten kregen van de laatste facturen, dit kon absoluut niet. Heel jammer maar Ok, ik zou wel welkomstpunten ontvangen omdat ik me ingeschreven heb.

Tot op heden nog niks ontvangen. Wel jammer als je al zo lang klant bent en niemand me dat zegt daar ik ook geen pc heb is dit ook niet simpel.

Kan u mijn welkomstpunten nakijken en in orde brengen aub?
Alvast bedankt!!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Geachte PX,

Wanneer gaan jullie de nieuwe en bestaande klanten automatisch inschrijven bij MyProximus en My Premium Club. Je Trouw Beloond, als je niets doet heb je gewoon niets. Wordt tijd dat PX overgaat op een andere formule en dat is dan voor elke klant. Korting, gratis Zenderpakket, dubbele mobiele data etc.

Mvg.
Inderdaad Antoon1

Ik vind het vooral zielig omdat ik zoveel jaar klant ben (>10 jaar) en dat dit nu pas word gezegd bij het omruilen van digibox en registeren van simkaart. Nu ja bon ik kan begrijpen dat recupereren moeilijk is maar zelf haar welkomstpunten ontvangt ik niet. Vroeger was trouwheid belangrijk in deze maatschappij niet meer... zeer triest.
Gelukkig dat mijn kleindochter me helpt met deze zaken of ik nog eens kunnen betalen voor mijn kapotte digibox om te ruilen en ken er al niets van.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Christiane, wil het graag met je opvolgen, kan je ons je klantgegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky

Reageer