Mobiel Verbruik

  • 23 July 2012
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Ik kan mijn verbruik van mijn mobiel internet nergens meer controleren (Belgacom Generation MTV 15).

Eerst kon ik dit nog via E-Services maar nu kan ik mijn verbruik nergens meer raadplegen.

4 reacties

Ik zit met het zelfde probleem! Iemand een oplossing aub? Eva misschien?
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.



Enkel en alleen voor e-service related issues
kan je bellen naar 0800 22 301
of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be


groetjes, Elsa
Beste Andy,

Gelieve mij via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even door te sturen.

Ik laat u dan door de bevoegde dienst terug contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Probleem helaas nog altijd niet opgelost!

Wacht nog steeds op een oplossing.

Reageer