Ik kan mijn verbruik van mijn mobiel internet nergens meer controleren (Belgacom Generation MTV 15).
Eerst kon ik dit nog via E-Services maar nu kan ik mijn verbruik nergens meer raadplegen.
Probleem helaas nog altijd niet opgelost!
Wacht nog steeds op een oplossing.
Wacht nog steeds op een oplossing.
A
Beste Andy,
Gelieve mij via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even door te sturen.
Ik laat u dan door de bevoegde dienst terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Gelieve mij via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even door te sturen.
Ik laat u dan door de bevoegde dienst terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Enkel en alleen voor e-service related issues
kan je bellen naar 0800 22 301
of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be
groetjes, Elsa
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Enkel en alleen voor e-service related issues
kan je bellen naar 0800 22 301
of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be
groetjes, Elsa
Ik zit met het zelfde probleem! Iemand een oplossing aub? Eva misschien?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.