waarom vind ik e-press niet terug in my proximus ??
Ik ben sinds begin maart klant bij proximus. Onlangs vernam ik dat ik HLN-abonnement gratis kan verkrijgen via myproximus - my e-press. Echter vind ik deze optie niet terug onder mijn producten !
Heb al twee telefoons gedaan om dit op te lossen, doch zonder resultaat. Kan er iemand helpen aub ?
Neen lukt niet via deze weg, ik vind gewoon e-press niet onder mijn producten….
dan best afwachten tot morgen als de prox forummedewerkers hier de draad opnemen om je verder te helpen.
Dag @hendrikvermeiren deze optie is enkel beschikbaar voor particuliere klanten. Jij staat als ‘kleine onderneming’ in onze database, als dit niet (meer) het geval is passen we dit voor je aan. Groetjes, Heidi
Dag HeidiE,
Dat moet dan een fout zijn bij mijn registratie. Ik ben wel degelijk particulier, nooit kleine onderneming geweest. Alvast bedankt om dit voor mij in orde te brengen...
Voila, ‘t is aangepast! Dit moet wel nog doorstromen, maar vanavond of morgen zou je e-press moeten terugvinden. Geef je een seintje als het in orde is? Groetjes, Heidi
Top ! Bedankt Heidi .
Dag HeidI, ik heb gisterenavond en zopas gekeken maar nog steeds geen My e-press te zien onder “producten”...Moet ik nog wat geduld oefenen ?
Dag @hendrikvermeiren ik heropende dossier 48306977 zodat de juiste dienst dit opnieuw kan nakijken. Zij zullen je verder contacteren! Groetjes, Heidi
@HeidiE : superbedankt, ik heb vanmorgen de “my e-press” functie kunnen activeren.
Nog één opmerking : wanneer ik nu op de proximus-site inlog krijg ik een heel andere startpagina :
Is dit normaal ?, ik zie onder andere “mijn producten” niet meer… Het is zelfs zo dat wanneer ik op het logo linksboven klik, ik een site krijg voor grote bedrijven ! Is mijn account soms verkeerdelijk omgezet ?
Alvast bedankt
dit is een nieuwe lay-out
Edit: sorry nu zie ik het bij mij ook er is inderdaad werk aan de winkel
@Martin ok, maar hoe vind ik “mijn producten” op deze vernieuwde lay-out terug ?
Update ! is ok nu, bleek dat ik niet goed ingelogd was ;-)
kijk eens naar mijn vorig bericht ik had nog iets toegevoegd onder EDIT:
bij mij is het nu niet in orde !!!!
Dat nieuw kleedje moet bij mij blijkbaar nog aangepast worden
@Martin : Ondertussen is het opgelost , alvast bedankt !
@hendrikvermeiren bij werkt het nog altijd niet, maar ik veronderstel dat ze eraan aan het werken zijn
@Martin : klopt, ik kreeg nadien ook die melding. Ik denk ook dat we een beetje geduld zullen moeten hebben.
@hendrikvermeiren Inderdaad juist van Prox medewerker het antwoord gekregen:
@Martin Er is momenteel een probleem met zo goed als al onze systemen. Het is freaky friday . Er wordt volop aan gewerkt. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.