Vraag

waarom slechts 1 titularis per echtpaar?

  • 9 February 2021
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Heel vervelend dat er per getrouwd echtpaar maar 1 persoon titularis/beheerder is. 
Als ik ( echtgenote) bel om info/wijzigingen moet ik er steeds mijn echtgenoot bij halen. 
Of als die er niet is ,terugbellen.
We wonen toch allebei op hetzelfde adres en betalen samen de rekeningen? 


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Daar heb ik nooit problemen mee gehad. 

Alles op naam van mijn vrouw maar ik regel toch alles zelf. 

 

Ik moet soms wel eens een extra contrôle vraag beantwoorden maar nog geen problemen gehad hiermee. 

Afhankelijk van wie je aan de lijn hebt!

Reputatie 7
Badge +3

@christineH  Bij Proximus kan er maar 1 persoon de titularis zijn van de aansluiting. Met volmacht van de titularis is het mogelijk om bijvoorbeeld via de Proximus shop wijzigingen aan te vragen. Indien je eerder zelf degene bent die alles regelt, kan je een gratis overname aanvragen om alles op jouw naam te laten zetten.

Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus

Groetjes,
Antonella

Bedankt voor je bericht. 

Toch vind ik het een zwak punt in het systeem. 

Er is ons gezin niet 1 persoon die alles regelt. Wisselt af. Volgens onze aanwezigheden en  projecten.

Kan men niet verschillende titularissen per adres aanstellen?  

Reputatie 7
Badge +3

@christineH  Voor residentiële klanten is het zo dat er maar 1 titularis per klantnummer kan zijn. Op 1 klantnummer is het mogelijk om aansluitingen op verschillende adressen te hebben. Deze blijven dan ook onder de verantwoordelijkheid van die ene titularis. Groetjes, Antonella

Reageer