Beantwoord

Verwijderen myproximus die stuk is

  • 20 February 2023
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo

 

Ik zit midden in een triestig drama met problemen van omzetting abonnement en daardoor heb ik volgens vraag van de klantendienst een nieuwe MyProximus account moeten maken. Ze melde me het oude verwijderd ging worden en dat het ging doorlopen (enkele dagen geleden). Er is nog niets verwijdert en Proximus Shop medewerken melde me dat ik best hier terecht kan mits de klantendienst niet in staat is enige nuttige hulp te bieden (zoals gebleken is meerdere keren al door gewoonweg in te haken of “mijn internet viel weg”, nee het is geen grap)

 

Situatie en gewenst eindresultaat is:

(### verwijderd voor privacy reden)

 

Het account onder (### verwijderd voor privacy reden) is ook op een of andere magische manier niet in orde volgens de medewerkers van de klantendienst, ik ben er namelijk geen admin en kan dus zelf het account niet verwijderen maar tegelijk is er niemand anders admin. Het heeft ook geen klantennummer. “Ergens iets misgelopen” is de meest recente info die ik hierover gekregen heb. 

 

Kan iemand van Proximus hier naar kijken? Bedankt.

icon

Beste antwoord door M_016 20 February 2023, 15:39

Bekijk origineel

5 reacties

@steffent  Tip: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden omdat je best op een openbaar forum geen privé gegevens plaatst), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Dat is nu gebeurd @Martin , dank je wel.

Reputatie 7
Badge +4

Eventueel ook zelf uit te voeren via onderstaande voor uw oud account (zonder producten)

Meer dan 1 account voor MyProximus? | Proximus

 

@M_016 die optie had ik precies over het hoofd gezien, het is inderdaad gelukt het account te deactiveren dank je wel!

 

De post is aangepast om mijn mail niet public op het forum te zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@steffent Alvast bedankt @M_016  om te helpen. Groetjes,Joel

Reageer