Beantwoord

Verkeerde geslachtstitel?

  • 19 August 2021
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo iedereen!

Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus. Alles verliep vlot… dacht ik.

Ik realiseer me nu echter dat op mijn "Persoonlijke informatie" de geslachtstitel staat vermeld als “Mr.”, waarvan ik zeker weet dat ik dat niet ben. :joy:  Vreemd genoeg, toen ik mijn simkaart kreeg, was de geslachtstitel correct: "Mrs."

Ik heb geprobeerd contact met Proximus op te nemen om dit te laten corrigeren (via de website), maar telkens als ik een foto van mijn identiteitsbewijs probeer te uploaden, wordt dit geweigerd met een nogal nutteloze melding ("Sorry, wij hebben het bestand niet kunnen toevoegen.") Ik heb al geprobeerd met jpeg (56 kB) en pdf (168 kB), tevergeefs.

Suggesties?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Martin 19 August 2021, 09:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

@StekeligeDistel Bedoel je dat het niet lukt om die versturen via mailadres = idcard@Proximus.com

anders ook eens proberen om te versturen niet via een mail applicatie maar via http://webmail.proximus.be 

Bedoel je dat het niet lukt om die versturen via mailadres = idcard@Proximus.com

Bedankt voor je antwoord!

Nee, ik bedoelde via de website zelf... Toen ik op "uploaden" klik, selecteerde ik het bestand en toen kreeg ik die melding...

Ik was niet op de hoogte van dit mailadres ( idcard@Proximus.com). Dus ik moet gewoon een e-mail naar dat adres schrijven met mijn verzoek en met mijn ID in bijlage?

Thx!

@StekeligeDistel Dit zou ik inderdaad al zo proberen, indien het dan nog niet in orde zou komen op die manier dan kunnen de Proximus forummedewerkers nog altijd u dan hiermee verder helpen en daarom ook al best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten indien nodig.