Geachten,
Deze morgen ingelogd op Proximus E-mail en kreeg onderstaand bericht:
Zo heb ik nog een drietal andere accounts, die telkens hetzelfde probleem vertonen.
Wat staat mij te doen ??
Met vriendelijke groeten.
Rolle.
Geachten,
Deze morgen ingelogd op Proximus E-mail en kreeg onderstaand bericht:
Zo heb ik nog een drietal andere accounts, die telkens hetzelfde probleem vertonen.
Wat staat mij te doen ??
Met vriendelijke groeten.
Rolle.
zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bvb over welke drie accounts het gaat...
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Hallo Martin,
Als ik op uw “ForumProfiel” klik bekom ik het venster hieronder:
Wat staat mij hier te doen ??
Rolle.
Misschien een tijdelijk probleem cfr gelijkaardige berichten op dit en het Fr forum
Concreet kunt u wanneer op dit forum ingelogd bent (uw avatar rechts boven uw forum profiel wijzigen en in een vrij veld - ticket bv. - één of meer van de betrokken e-mailadressen vermelden)
ma10938@skynet.be verificatie externe account mislukt. Link met marc.clemmens@skynet.be MAKEN
Tf nummer 050 36203
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.