Skip to main content

Beste,

 

Mijn bestelling is nu al een week hangende, omdat ik mijn overgang niet kan bevestigen via My Proximus. Volgens de site heeft dit te maken met de tool voor bestellingen.

Ik werd eerder al verzopen in een eindeloze loop van verwijzingen via de website-telefoon. 

Zie hieronder de foutmelding (onafhankelijk van browser):

Hopelijk kan ik hier wel gerichte support verkrijgen. ALvast bedankt

Dag @SLaloo kun je in het klantprofiel klantgegevens (naam, nummer, eventueelklantnummer,...) toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi


Dag @HeidiE ,

 

Ik heb die aangevuld. Grtn,

 

 

 


We hebben inderdaad nog gegegevens nodig. Kun je een copy van je identiteitskaart mailen naar doc@proximus.com en/of idcard@proximus.com? Vergeet zeker niet je klantnummer toe te voegen én het ordernummer R00000034010266417. Groetjes, Heidi


Ok, zonet nog eens verstuurd naar beide adressen.

 


Hallo,

 

Is er hier al een update over? Ik heb nog steeds de foutmelding.

 

Groeten


@SLaloo  Dag, er is zijn momenteel problemen. Men is er aan bezig. Hopelijk is dit vlug opgelost. Groetjes Luc


Beste,

IS hier reeds een update over? Nog steeds error…

 

Groeten,

Sebastiaan


Dossier 47966221 werd opgemaakt voor nazicht, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjs, Heidi


Reageer