Beantwoord

studio 100 Go app aanmelden lukt niet

  • 22 December 2021
  • 10 reacties
  • 321 Bekeken

Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.

icon

Beste antwoord door Yannick Vandepaer 10 February 2022, 10:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

in afwachting dat een proximus forummedewerker je kan verder helpen geef ik deze link al mee 

→ Studio 100 GO Pass bestellen en gebruiken | Proximus

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.

Heb ik ook voor. Sinds dat de studio 100 app een update gehad heeft kan ik me niet meer aanmelden met de go pass

Heb ik ook voor. Sinds dat de studio 100 app een update heeft gehad kan ik me niet meer aanmelden voor de go pass. En op de tv werkt alles wel goed 

 

Hier hetzelfde probleem sinds de update. Is er al een oplossing gevonden?±+

Hier hetzelfde probleem. Werkt prima op de tv maar op de app kan ik me niet meer aanmelden. Bijgevolg dus heel wat content geblokkeerd in de app. Al iemand een oplossing gevonden?

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Heb ik ook voor. Sinds dat de studio 100 app een update heeft gehad kan ik me niet meer aanmelden voor de go pass. En op de tv werkt alles wel goed 

 

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Hier hetzelfde probleem sinds de update. Is er al een oplossing gevonden?±+

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Dankjewel!! Werkt bij mij ook op deze manier!!