Vraag

schrappen e-mail adres

  • 25 October 2023
  • 13 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 1

Beste ,

Kan een e-mail adres geschrapt worden bij my Proximus ?

Mijn vader is overleden en het my Proximus account was met het e-mail adres van mijn mama. Nu wil ik een nieuw account aanmaken voor mijn mama maar die zegt dat de e-mail al in gebruik is . 
mvg,

Birgen Surmont 


13 reacties

Misschien kan dit je reeds verder helpen: MyProximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Birgen Surmont is het u gelukt met de info van @Martin .Groetjes,Joel

Reputatie 1

Nee lukt niet . 😀

Reputatie 7
Badge +3

@Birgen Surmont Kan u de gegevens(klantnr, e-mailadres) van uw overleden vader(innige deelneming)aanvullen op uw profile onder tickets.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

 

Reputatie 1

23xxx60 klantennummer

jexxxxxxxxxxxx@gmail.com

Reputatie 7
Badge +3

@Birgen Surmont Ik heb dossier 53437813 opgemaakt en doorgestuurd naar de dienst van MyProximus.Zij gaan het nodige doen en u een seintje erna geven als het in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Merci! 👍

Reputatie 1

Nog altijd niks gehoord. Ik had 4 maanden geleden al een geprobeerd via de telefoon en ze gingen mij de week nadien opbellen van MyProximus . Niet dus . 😀

Reputatie 7
Badge +3

@Birgen Surmont 

Het klantennr van je vader heeft geen producten meer.

Heeft je moeder haar producten onder een ander klantennummer en je wil haar mail daar gebruiken voor een login MyProximus?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_global/particulieren/support/myproximus/myproximus/problemen/veelgestelde-vragen-over-myproximus.html

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Indien het MyProximus account X (klantnr I) van uw overleden vader geen producten meer vervat maar nog steeds gekoppeld is aan het e-mailadres Y van uw moeder, kunt u in principe op basis van onderstaande info A  het betrokken account X wissen en het e-mailadres Y van uw moeder voor opnieuw gebruiken voor een nieuw MyProximus account Z gekoppeld aan haar nieuw klantnr II

 

De info voor de creatie van een nieuw Proximus account is terug te vinden vereist hieronder opgenomen gegevens B

 

A

Geen of verkeerde producten in MyProximus? | Proximus

Je wilt je account niet meer gebruiken? Je kunt het helemaal wissen: ga hiervoor naar Mijn accountNieuw venster en scrol tot Deactivate My Account. Wis je het niet, wordt het na enkele maanden automatisch verwijderd.

 

B

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

 

&

Proximus moderatoren kunnen uiteraard ook het MyProximus account X van uw overleden vader desgewenst schrappen zodat het e-mailadres Y kan hergebruikt worden  

Reputatie 1

Het lukt niet om het mailadres van mijn overleden vader te schrappen. Ik heb al 30 keer gebeld naar Proximus en het komt in orde zeggen ze . 😳

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Birgen Surmont onder het klantnummer van je vader staat niets meer actief. Kun je het klantnummer van je mama toevoegen op het klantprofiel hier?

Reputatie 1

Is gelukt . Maar kwaad is al geschied. Mijn ma heeft al voor 1000 euro gebeld naar 0900 nummers . Had het graag veel vlugger kunnen blokkeren. 

Reageer