Vraag

Registreren

  • 26 June 2022
  • 8 reacties
  • 147 Bekeken

Ik kan geen myproximus aanmaken. Bij registratie zegt ie account t bestaat al en als ik m’n wachtwoord wil opvragen krijg ik, email niet gekend..

 


8 reacties

profiel aangevuld

 


Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

.

Da’s wel balen zonder myproximus, kan geen kanalen rangschikken, pickx niet gebruiken…

Help iemand?

fyi: Zenders Hernummeren 

via → Proximus Pickx 

of via je decoder als je er ene hebt

Reputatie 7
Badge +3

Dag @SteveHaes hier staan 4 mailadressen in ons systeem, vul je op het profiel aan welk je wil gebruiken?  Groetjes, Heidi

Dag @SteveHaes hier staan 4 mailadressen in ons systeem, vul je op het profiel aan welk je wil gebruiken?  Groetjes, Heidi

Gedaan! Grts Steve

Reputatie 7
Badge +3

@SteveHaes Ik heb dit intern doorgestuurd naar het team achter MyProximus. Zodra ik antwoord krijg, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@SteveHaes IT-incident INC0146841 werd gecreëerd. Groetjes, Antonella

Reageer