Skip to main content

Ik heb een pay&go kaart geregistreerd onder mijn naam. Deze wordt gebruikt in een alarminstallatie. Die registratie is nu weg op mijn login bij proximus. Ook op de app van mijn telefoon. Deze registratie is verplicht maar proximus heeft ze gewist. Dit begrijp ik niet. Door deze toestand kan ik ook niet meer de status van mijn resterend bedrag op de kaart consulteren.

En lukt het ook niet om ze te registreren

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

bvb op deze manier

Stuur met je gsm-nummer van Proximus een sms naar 8804 met vermelding van:

  1. Het woord 'IDENT' in hoofdletters
  2. Gevolgd door twee keer het nummer van de prepaidkaart die je wilt registreren

Bijvoorbeeld 'IDENT 0470123456 0470123456' Deze methode werkt enkel met een gsm-nummer van Proximus!

algemene uitleg hoe identificeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-pay-and-go-kaart-identificeren.html


@Bartho0_0 is het gelukt via de info van @Martin  Groetjes,Joel


Sorry voor mijn laat antwoord. Maar gisteren avond terug ingelogd en alles bleek opnieuw normaal. Mijn kaart was terug aanwezig onfer mijn login en ik zie terug het bedrag dat nog op de kaart staat. . Was er een probleem op de site van proximus ??  Dedankt iedereen om mij een oplossing voor te stellen. Ok heb niet een tweede registratie van de kaart geprobeerd ik weet dus ook niet of dit wel zou lukken. De kaart wordt gebruikt in een alarm en is daarom moeilijker te bereiken als een kazrt in een Gsm. 

Groeten

Bart

 


Reageer