Skip to main content
Vraag

Proximus eindejaarspromo Samsung

  • 5 november 2024
  • 13 reacties
  • 1319 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Nog iemand die de eindejaarspromo van proximus gekregen heeft?
99€ voor een samsung laptop of 55” UHD TV
Als je nog 24 maanden bij PXS blijft wel te verstaan.

Iemand een idee van welk model van TV die juist is ?
 

13 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 5 november 2024

@KristofD77  Dit zijn;

 

  • Samsung 55” 4K Smart TV voor € 99 (waarde: € 799,99)
  • Samsung 65” QLED 4K Smart TV voor € 399 (waarde: € 1699,99) + cadeau: soundbar met subwoofer (waarde: € 149)

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 5 november 2024

@KristofD77  Dit zijn;

 

  • Samsung 55” 4K Smart TV voor € 99 (waarde: € 799,99)
  • Samsung 65” QLED 4K Smart TV voor € 399 (waarde: € 1699,99) + cadeau: soundbar met subwoofer (waarde: € 149)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 83 reacties
  • 5 november 2024

@Luc.M dat had ik ook gevonden, weliswaar niet de promo van de 65”. :-)
Die staat niet in mijn email.

Heb je toevallig het exacte samsung model nummer?
Want er zijn verschillende 55” Crystal UHD toestellen beschikbaar bij samsung.
bedankt

 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 5 november 2024
KristofD77 schreef:

@Luc.M dat had ik ook gevonden, weliswaar niet de promo van de 65”. :-)
Die staat niet in mijn email.

Heb je toevallig het exacte samsung model nummer?
Want er zijn verschillende 55” Crystal UHD toestellen beschikbaar bij samsung.
bedankt

@KristofD77

Samsung 55” 4K Smart TV (UE55DU7150U)

 

Samsung 55” 4K Smart TV (UE55DU7150U)

  • 55” LED scherm (resolutie 3840 x 2160) 
  • 4K Crystal processor
  • PurColor: heldere kleuren voor levendige, realistische beelden
  • Q-Symphony: zorgt voor een perfecte afstemming met een Samsung soundbar
  • Motion Xcelerator: een helder beeld met vloeiende bewegingen voor een perfecte game-ervaring
  • Draadloze verbinding met je PC
  • HDMI (3), USB-A (1), LAN (1)
  • Bluetooth 5.2, Wifi 5
  • 1234,1 x 710,8 x 60,3 mm (zonder stand), 11,6 kg
  • Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2140 reacties
  • 7 november 2024

@KristofD77 Bedankt voor de info @Pat52   Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 november 2024

Beste 

 

ik heb tv gekregen volgeweek maar cadeau: soundbar met subwoofer nog niet wanneer word dit geleverd 

  • Samsung 65” QLED 4K Smart TV voor € 399 (waarde: € 1699,99) + cadeau: soundbar met subwoofer (waarde: € 149)

Martin
  • 33209 reacties
  • 19 november 2024

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 maart 2025

Beste 

Ik heb de goedkeuring dat ik een TV toestel kan gaan halen in de Proximus shop.

Maar sinds maanden wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.

In de shop weten ze van niets en telefonisch loopt het steeds strop.

 

Ik hier iemand die hiervoor een oplossing kan aanreiken?

 

 


Martin
  • 33209 reacties
  • 17 maart 2025

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PXM moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Beste Martin,

 

mijn gegevens werden aangevuld.

 

Thx


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 18 maart 2025

@PeterH123 

we vragen na bij de dossierbeheerder hoe hij dit kan oplossen.

Normale procedure is dat toestellen thuis geleverd worden via transporteur en op voorhand betaald zijn.

Dus ik heb geen idee wat hij voor ogen had.  we hopen dat hij je contacteert met een oplossing.

mvg

Tina


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Dag Tina

 

Bedankt voor de feedback.

Ik had nog 2 vouchers van ingeleverde GSM toestellen waarmee ik het te betalen bedrag (99€) in de schop kon betalen in plaats van een online betaling.

Hij bevestigde me dat dit geen probleem was en dat ik het saldo in de shop kon betalen en de TV uit de shop meenemen.

Dat was toch de bedoeling.

Kan er actief iets gedaan worden door jullie? Ik “hoop “ al een hele tijd dat ze me opbellen met een oplossing.

 

Mvg

Peter


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2140 reacties
  • 19 maart 2025

@PeterH123 Zelf kunnen wij niets meer ondernemen.Dat is de taak/bevoegdheid van de dossierbeheerder.Ik heb deze vandaag een mail gestuurd om het dossier terug te bekijken en te zorgen voor een oplossing.Deze gaat dan ook zelf terug contact met u opnemen.Alvast onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel.