Beste Proximus medewerkers.
Ik heb deze fout voor het activeren van de Cloud reeds een jaartje. En lukt bijgevolg niet om in te loggen in de Proximus Cloud niet via de website, niet via de app.
Steeds zelfde error boodschap: Toegang tot Cloud - Fout - het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen.
Reeds geprobeerd om een antwoord te vinden via Chat (30 minuten). Heeft mij doorverwezen naar Technische dienst (1:30), heeft mij doorgeschakeld naar dienst MyProximus (10 minuten), heeft mij doorgeschakeld naar 3e lijns support (20 minuten). Vriendelijke dame zei mij dat er een complete reset moest gebeuren van mijn account. Kon enkel gebeuren door een gespecialiseerde net opgerichte dienst binnen Proximus. Vermoedelijk is dit gebeurd, misschien niet. Maar twee weken later staat nog steeds de foutboodschap : het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen.
Die “momenteel” is natuurlijk een rekbaar begrip. Iemand die weet wat er moet gebeuren?
Met dank.