Identiek probleem. De chat dienst zegt dat het ZOU over een algemeen probleem gaan.
Probleem zowel op PC als Android.
Is er aub een Proximus medewerker die hier al naar heeft kunnen kijken? Het is een voordeel bij het hebben van een pakket bij Proximus, dus ik zou het ook graag willen gebruiken :)
@JLPS_ @Marc Lazou Vragen over de cloud kan je stellen via onze contactpagina. Deze zullen dan beantwoord worden door de collega’s die zich met de cloud bezig houden.
OK, is verstuurd! Grts
Wel een beetje jammer dat het niet (meer) via dit forum kan opgelost worden.
Eigenlijk komt dit op het zelfde neer, want de Prox forummedewerkers moeten dit tenslotte toch ook doorsturen naar hun collega’s die zich specifiek met de cloud bezig houden.
Het lijkt me juist een sterkte van een forum dat er een oplossing wordt aangereikt, of een piste wordt voorgesteld, etc ... die nuttig is voor de forum bezoekers. Zo leren we er van, en wordt de klantendienst in principe minder overstelpt. Nu leren de lezers van dit topic enkel dat ze naar de contactpagina moeten gaan.
Maar als ik er meer van hoor zal ik het relaas hier posten, om een beetje tegemoet te komen aan deze semi gemiste kans ;)
Ik begrijp 100% wat je bedoelt, ik leer zelf heel graag bij daarom ook dat ik hier op veel zaken reageer ook dan in de hoop dat er uit reacties hierop wat bij te leren valt, maar veel zaken kunnen alleen door prox zelf intern door bepaalde specifieke instellingen opgelost worden, (vergelijkbaar met bv de vele berichten over v7 lipsync problemen), vroeger probeerde ik ook iedere keer te helpen door te vermelden dat dit kan opgelost worden door de Prox medewerkers die instellingen moet nakijken/aanpassen. Maar besefte ik ook langs de andere kant door dit iedere keer te melden er toch moet gewacht worden tot een prox forummedewerker langskomt om die instelling te laten uitvoeren of door te geven aan de specialisten ter zake en er uiteindelijk hierdoor geen tijd uitgewonnen wordt en in vele gevallen de berichten beter direct zouden bij die specialisten zelf terecht komen, dit was eigenlijk wat ik bedoelde ook voor veel van deze cloud problemen.
Nog zo’n voorbeeld is foutmeldingen direct doorgeven worden aan de bevoegde specialisten door te schudden met je toestel ivm Proximus apps enz...
Enfin als prox zoiets voorziet denk ik toch dat het tenslotte de bedoeling is van juist hiermee tijd te winnen en vlugger een oplossing te kunnen bieden.
Maar je hebt ook gelijk dat we hierdoor soms er minder zullen kunnen van opsteken, al is het allerbelangrijkste voor een klant dat een probleem zo vlug als kan opgelost geraakt.
@JLPS_ Het is inderdaad een sterkte van het forum dat er bepaalde oplossing aan mekaar kunnen doorgegeven worden maar vragen over bvb de cloud en Norton worden enkel via onze contactpagina beantwoord. Net zoals dat wij onze klanten ook voor bepaalde vragen zoals bvb over port forwarding naar het forum sturen omdat daar geen support op wordt gegeven.
Binnen welke termijn kan ik een antwoord verwachten? We zijn een week verder, ik zou het leuk vinden om iets te vernemen ivm mijn melding via de contactpagina. Is dit niet een redelijke termijn om een tussentijd te vernemen, ook al is het nog niet opgelost?
De vraag is geregistreerd onder nummer 51461403.
@JLPS_ Zo snel mogelijk. Moeilijk om daar een vaste termijn op te zetten.