Leuk dat je na zoveel pogingen ooit nog bij een normale medewerker🙄 terecht kan voor een vraag via chat.
Om nadien enkele minuten te wachten om te verbinden met een normale mens..
Maar indien je iets simpel wil vragen krijg je duizend vragen voor je antwoord krijgt?
Ter identificatie: naam, adres?, email, telefoonnummer, btw nummer… noem maar op 😪
Ookal ben je ingelogd op de website, krijg je deze vragen..
Nu indien je eenvoudig vraagt zoals hoeveel een wifibooster kost (pagina werkte toen plots niet) , vind ik het zeer onnodig dat al deze vragen erbij moeten aangezien de prijs niet verandert😄
En hoe veilig kunnen wij dit als klanten bezien aangezien wij bijna al onze gegevens via een chat delen, terwijl je jezelf met naam en klantennummer al kan identificeren? Voor een productwijziging begrijp ik dat ze wel extra informatie vragen.
Maar elke keer als je via chat iemand wil aanspreken wordt je overspoeld met identificatievragen waarbij je van thuisadres, zakelijk adres, mail, telefoonnummer kunt beginnen schrijven😣.

