Vraag

Proximus +

  • 22 April 2024
  • 14 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb de Proximus + app op tablet gedownload.

Maar smart wifi zie ik niet bij producten omdat ik de beheerder niet ben.

Raar, ik zou niet weten wie dan wel de beheerder is.

Hoe los ik dit op?


14 reacties

lukt het dan niet als je de weg volgt om beheerder te worden = Beheerder

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 

Is het ondertussen gelukt?

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +1

@tina.b 

Overal sta ik als beheerder maar zie toch nergens smart wifi staan.

Heeft het mss iets te maken dat ik geen gsm kaart erin heb?

Groetjes

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 

ik vraag dat even na

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 

je kan via de tablet ook de shaker functie gebruiken om je probleem te loggen bij de juiste dienst?

Als je een bug nummer hebt mag je dat laten weten via ticket in je forum profiel. 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina

@tina.b 

Nu er een app-versie Proximus+ is, blijft die webversie dan de zelfde URL namelijk : http://myproximus.be.

Want ik zie in die webversie veel minder staan dan op de proximus+ app versie?

Reputatie 4
Badge +1

@tina.b

Ik heb de app verwijdert en opnieuw gedownload.

En nu zie ik om in te loggen

Via itsme, maar dat werkt niet omdat ik geen goed tel nr heb volgens itsme, geprobeerd met huisnr en gsm. Moest die app downloaden zag ik maar dan moet ik een bank aanklikken en die gegevens doe ik liever niet, betrouw zoiets no niet.

en dan kan ik ook via my proximus en daar staat bij :ga door met my proximus en krijg later meer diensten.

Ligt het mss daaraan omdat ik via my proximus was ingelogd.

Die shaker functie snap ik niet zo goed, is weer iets nieuws. srr

Groetjes

Peter

Itsme is heel veilig en registreren doe je via je bank app en je (bank)kaartlezer.
Itsme is enorm handig eens je bent geregistreerd. Gemakkelijk en veikig inloggen op op alle overheidsdiensten (Mypension, Nexushealth, eBox, bPost, de bank app, ….) doe je met behump van Itsme.

Het is, denk ik één van de moderne problemen dat niet iedereen mee is met de technologie maar er ook niet voor open staat.

De shaker functie activeer je door te schudden met je smartphone, die pikt de beweging op en opent dan een venster waar je kan uitleggen wat je probleem is.

Toch een bedenking:

Hopelijk wordt itsme niet op een schone dag gekraakt want dat zou desastreuze gevolgen hebben, aangezien iedereen dit tegenwoordig gebruikt om te loggen op bankrekeningen enz…...mss niet voor niets dat de meeste banken in hun app voorzien dat je een melding krijgt van als er van je bankrekening een bepaald bedrag overgeschreven wordt.

Dan kan je je smartphone ineens weggooien. En je modem ook, want hoeveel niet beveiligde toestellen hangen daaraan? Ik zie er hier uit mijn ooghoek al zeker 3.

Reputatie 4
Badge +1

@Mutlie , wat computers betreft ben ik echt wel mee, maar een smartphone interesseert me gewoon niet. Waarom moet ik zoiets hebben als het ook anders kan.

Wat internet betreft ben je nooit veilig, maar je moet het zeker ook niet zoeken.

En als ik een app download moet ik er geen tweede bij downloaden om de eerste te kunnen gebruiken.

Succes met je belastingaangifte via TaxOnWeb dan.
Ook op je PC moet je sowieso inloggen, het gemakkelijkst is nog altijd Itsme
Gelukkig voor jou kan het nog met de eID kaart. Maar ook dan heb je wel een extra apparaat (kaartlezer) en extra software (om de kaart te lezen) voor nodig. Dus je punt ontgaat me.
Tenzij je alles nog op papier krijgt natuurlijk. Maar geloof me, dat blijft niet duren.
 

Reputatie 4
Badge +1

@Mutlie wat ben jij toch SLIM. Maar goed dat er nog zo mensen bestaan, anders was de wereld om zeep.

Dank je! Eindelijk erkenning! 😀🤣

 

Reageer