Vraag

Probleem met proximus mail account

  • 9 December 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Ik richt mij tot u omdat wij reeds weken geen toegang meer hebben tot de mailbox van mijn echtgenote.

Iedere poging om via de helpdesk of online een nieuw wachtwoord aan te vragen leidt tot het resetten van het wachtwoord van mijn mail . Nadien moet opnieuw het heel proces worden doorlopen om een definitief wachtwoord in te stellen. Echter, de mailbox van mijn echtgenote blijft geblokkeerd.

Contact met jullie helpdesk is erg frustrerend omdat steeds opnieuw vreemde oorzaken worden gesuggereerd daar waar het duidelijk een account probleem betreft.

 

Mijn echtgenote kan aanmelden bij MyProximus mbhv ItsMe. Daar zien wij dat ze correct onder mijn klantnummer staat weergegeven. Haar eMail adres is daar ook bekend. Echter ieder poging om via Webmail  aan te melden leidt tot de hierboven beschreven problemen.

 

Graag zo snel mogelijk hulp.


3 reacties

@WLecompte 

Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

 

In principe/normaal kunt u of uw echtgenote deze aanpassing zelf doen via uw MyProximus account

Ik ga ervan uit op basis van uw info dat er 2 e-mailboxen zijn (1 voor u en een ander voor uw echtegnote beide onder uw MyProximus account en elk met één of meerdere aliassen)

Het volstaat normalerwijze bij Producten - Proximus mailbox de gepaste mailbox te kiezen en vervolgens het paswoord voor toegang tot deze mailbox te wijzigen

Indien bovenstaande fout loopt kan enkel een Proximus moderator (vanaf maandag) al dan niet in overleg met een technische backend een oplossing bieden

Reputatie 7
Badge +5

@WLecompte Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

Reageer