Vraag

Pay & go telefoonnummer verwijderen

  • 28 May 2021
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

Momenteel staat er nog steeds een oud telefoonnummer vermeldt in MyProximus. 

Dit telefoonnummer is geblokkeerd aangezien ik vergeten was van een oplading te verrichten binnen het jaar.

Ik heb reeds een nieuwe pay&go-simkaart aangeschaft, maar nu blijkt dat ik het nieuwe telefoonnummer niet kan koppelen met MyProximus en mijn emailadres.

Ik kan bijgevolg geen bedrag opladen en ook de proximus-app werkt niet meer door het oude telefoonnummer dat vermeld staat.

Is het mogelijk om dit te verwijderen zodat ik mijn huidige account en emailadres verder kan blijven gebruiken ? 


3 reacties

Ter info: ik weet niet of de prox frorummedewerkers deze avond nog zullen reageren, indien niet zal het pas maandag zijn of anders kun je altijd bellen naar de helpdesk 080022800 ook tijdens het weekend. Voor het opladen kan het ook via → opladen waar je dan dit nieuw nummer opgeeft.

Reputatie 4
Badge +1

om een P&Go kaart bij te laden heb je geen “myproximus” nodig: surf gewoon naar https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/online-herladen.html#/identification, en je kan ieder nummer opladen, mits geldig/bestaand nummer, kies een nummer, kies bedrag, kies betalingsmethode, betaal online of via app van je bank, en voila . Zo laadt ik mijn en mijn vrouw haar P&G kaarten al jaren;

Reputatie 7
Badge +3

@Wim D.  Jouw MyProximus account werd verwijderd. Je kan nu aan de slag om deze opnieuw aan te maken. Groetjes, Antonella

Reageer