Hallo,
Ik help mijn schoonouders met aanvraag om van de huidige 3 operatoren over te gaan naar 1 pack.
Mijn schoonvader is palliatief door kanker en wil dit in orde brengen zodat ze zijn vrouw achteraf zo min mogelijk problemen heeft.
Op 17 december doe ik samen met hem een aanvraag bij Scarlet voor een installatie van een trio pack. Hij is de enige die internet gebruikt en vooral de tv en de vaste telefoon zijn belangrijk voor zijn vrouw.
Ze hebben momenteel analoge tv bij Telenet en hebben dus geen digicorder. ze hebben een vaste telefoonlijn bij Proximus en internet bij EDP Net. De online aanvraag bij Scarlet verloopt vlekkeloos en we kunnen een afspraak maken om de installatie te doen op 30 december 2019. Op 27 december ontvangt hij een telefoontje dat de installatie niet kan doorgaan. Er ontbreekt nog iets; Nadat ikzelf op 06 januari een klachtendossier laat aanmaken kom ik te weten dat het hier over het vrijgeven van de telefoonlijn zou gaan. Er zou volgens Scarlet een CID nummer van de lijn ontbreken dat de netwerkbeheerders van Proximus moeten doorgeven. Tot op heden heeft bellen naar Proximus waar ze bij de klantendienst zeggen dit nummer niets eens te kennen bij naam laat staan dat ik het zou kunnen krijgen, geen enkele invloed gehad. Scarlet zit vast zonder dit nummer. Het feit dat deze aanvraag al loopt van 17 december schijnt niemand te deren. Iemand bij Proximus moet hier toch kunnen bij helpen?
Mvg,
Rudi