Skip to main content

Sinds een goede week zijn al onze submappen verdwenen in Outlook.

Op de webmail bij Proximus staan ze er wel nog, maar deze komen niet binnen in Outlook op onze PC.

Vrijwel 20 submappen, door onszelf aangemaakt zijn op de PC niet meer zichtbaar in Outlook.

Wat is de oorzaak en vooral hoe kan dit probleem hersteld worden?

ter info : ik heb geen outlook maar gebruik een ander mailprogramma en daar kun je de mappen kiezen om te laten synchroniseren met de mailserver Thunderbird (IMAP) , mss moet je dit ook eens doen in je outlook programma?


Goedemiddag,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb haast alles al geprobeerd, maar niets lukt.

Op het tabblad “MAP” van Outlook staan verschillende buttons om te synchroniseren, maar enkele ervan zijn blijkbaar inactief.

De mailinstellingen met Proximus (skynet) al opnieuw ingesteld enz… maar helaas.

Waarschijnlijk zal het weer ergen een “onnozelheid” zijn die ik over het hoofd zie.


mss vind je hier iets tussen dat je kan verder helpen? → submappen verdwenen in outlook - Google zoeken

 

of → submappen verdwenen in outlook 2016 - Google zoeken


Bedankt Martin.

Ik ga deze avond één van de voorgestelde oplossingen in uw doorgestuurde links eens uittesten.

Mogelijk helpt het verwijderen van het account en het terug instellen ervan.

U hoort/leest het resultaat nog wel.


De Mappen zijn terug tevoorschijn gekomen:wink:

Werkwijze:

  • Backup Outlookgegevens
  • Mailaccount verwijderd
  • Office verwijderd van PC
  • Nieuwe installatie van MS Office 2016 met bestaande licentiesleutel
  • Nieuw Outlook account met bestaand emailadres
  • Restart PC

Alles OK :thumbsup:


Bedankt voor de feedback en blij te horen dat het opgelost is voor u.