ter info : ik heb geen outlook maar gebruik een ander mailprogramma en daar kun je de mappen kiezen om te laten synchroniseren met de mailserver Thunderbird (IMAP) , mss moet je dit ook eens doen in je outlook programma?
Goedemiddag,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb haast alles al geprobeerd, maar niets lukt.
Op het tabblad “MAP” van Outlook staan verschillende buttons om te synchroniseren, maar enkele ervan zijn blijkbaar inactief.
De mailinstellingen met Proximus (skynet) al opnieuw ingesteld enz… maar helaas.
Waarschijnlijk zal het weer ergen een “onnozelheid” zijn die ik over het hoofd zie.
Bedankt Martin.
Ik ga deze avond één van de voorgestelde oplossingen in uw doorgestuurde links eens uittesten.
Mogelijk helpt het verwijderen van het account en het terug instellen ervan.
U hoort/leest het resultaat nog wel.
De Mappen zijn terug tevoorschijn gekomen
Werkwijze:
- Backup Outlookgegevens
- Mailaccount verwijderd
- Office verwijderd van PC
- Nieuwe installatie van MS Office 2016 met bestaande licentiesleutel
- Nieuw Outlook account met bestaand emailadres
- Restart PC
Alles OK
Bedankt voor de feedback en blij te horen dat het opgelost is voor u.