Skip to main content
Vraag

oud proximus.be-mailadres

• 16 January 2020
  • 7 reacties
  • 499 Bekeken

Beste

Een kleine 20 jaar geleden heb ik een @proximus.be mailbox aangemaakt. Dit mailadres is nergens gekoppeld aan een MyProximus-account. Hoe kan ik mijn aliassen beheren?

Voorts heb ik 5 jaar geleden een MyProximus-account ingesteld om mijn diensten te kunnen beheren. Daaraan is ook al een @proximus.be mailbox aan gekoppeld. Kan ik de twee mailboxen niet samenvoegen onder één MyProximus-account?

Met vriendelijke groet

7 reacties

Martin
  • 32645 reacties
  • 16 januari 2020

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 16 januari 2020

Dag Martin

De koppeling is een link naar MyProximus? Neen, ik zie dat adres er nergens tussen staan; enkel de mailbox dat begint met prxxxxxx@proximus.be. Mijn oude mailbox begint met pmxxxxxxx@proximus.be.

Met vriendelijke groet

Martin
  • 32645 reacties
  • 16 januari 2020

Het is zo dat het oud proximus adres van mijn pa ineens bij de andere oude skynet adressen stond toen ze overgestapt zijn van de benaming @skynet naar @proximus op het moment dus dat je dus geen oude @skynet meer kon aanmaken en hij heeft daarvoor niks zelf gedaan en ook niet verwittigd geweest.

of je met deze link iets bent weet ik niet

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_alias/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-e-mailadres-aanmaken-of-verwijderen.html

> FAQ’s 

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 17 januari 2020

@dboghaert Kan je even je oude proximus mail adres op je forum profiel invullen?

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 januari 2020

Beste

Ik heb het mailadres opgeslagen onder ‘klantennummer’ (op dit forum ben ik ingelogd met mijn MyProximus-account). Mocht je daar geen toegang tot hebben, dan sla ik het wel tijdelijk elders op.

Met vriendelijke groet

• 0 reacties
  • 20 januari 2020

Het zou nu in orde moeten staan. Kan je dit nog even controleren?

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 januari 2020

waaw! bedankt voor de hulp!

Reageer