Vraag

Oud klantnummer verwijderen

  • 17 januari 2020
  • 10 reacties
  • 139 Bekeken

Ik had graag een oud myproximus-account verwijderd. Ik heb reeds de beheersrechten opgezegd, maar ik vind nergens waar ik het account definitief kan verwijderen.

Alvast dank!

 


10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@sofke31 Je mag deze gegegevens via uw profiel doorgeven. Dan laat ik het voor je in orde maken..Groetjes, Joel

@Joel M ,  wat bedoel je met ‘via uw profiel doorgeven’?

Reputatie 6
Badge +2

@sofke31 ik bedoel uw profile sofke31 daar kan je uw gegevens bij op invullen.Groetjes,Joel

@Joel M, het gaat niet over dit account, maar over een oud profiel dat ook op mijn naam staat ...

Reputatie 6
Badge +2

@sofke31 het profile dat je op het forum gebruikt daar mag je uw gegevens op doorgeven zodat niemand anders deze op het forum kan zien.Groetjes,Joel

@Joel M , is gebeurd. 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +4

Dag Sofke31,
Ik zie dat er momenteel geen account meer actief staat van My Proximus onder het vermelde klantnummer.
Mvg, KoenN

Dag @KoenN 

ik heb het account reeds losgekoppeld van het klantnummer, maar wens ook het account zelf te verwijderen. Ik heb op mijn profiel bij ‘Ticket’ meer info gezet over het dit account. Hopelijk heb je hier voldoende aan om dit account te verwijderen. Zoniet hoor ik het graag van je. 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@sofke31 

Ik heb een dossier (44325362) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en in orde brengen.

Mvg, KoenN

@KoenN, dank je wel!

Reageer