Vraag

Oud klantnummer verwijderen

  • 4 January 2020
  • 6 reacties
  • 459 Bekeken

Ik ben al heel lange tijd klant bij proximus. Vroeger had ik alleen een mobiel abonnement maar sinds enkele jaren heb ik een tuttimus abonnement op een nieuw klantnummer. Ik kan echter niet op myproximus omdat mijn e-mail nog steeds aan dat oude (totaal nutteloze) klantnummer gekoppeld is. Dit probleem sleept nu al jaren aan. Ik heb hier inmiddels al zeker 10 keer voor aan de telefoon gehangen en voor langs winkels gepasseerd. Steeds werd mij verzekerd dat het in orde kwam maar dat is dus nog altijd niet het geval….

 

Hoe kan dit oude klantnummer eindelijk verwijderd worden zodat ik mijn e-mailadres aan mijn ‘nieuw’ klantnummer kan koppelen en myproximus kan gebruiken?


6 reacties

Ter info: ik zou gewoon afwachten tot maandag als er iemand van het proximus forum team de draad hier weer oppakt om dit verder in orde te brengen.

Reputatie 7
Badge +3

@Jasper Verhaegen  In MyProximus kan je via ‘Mijn account’ naar ‘Mijn klantenprofiel’ je beheersrechten opzeggen. Zo wordt je account losgekoppeld van het oude klantennummer. Nadien moet je afmelden en even wachten. Als je iets later terug inlogt zal het mogelijk zijn om je account te koppelen aan het nieuwe klantennummer. Groetjes, Antonella

@AntonellaD mss begrijp ik Jasper zijn uitleg verkeerd, maar ik denk dat het probleem juist is dat hij er niet kan inloggen (“Ik kan echter niet op myproximus…..” ) , nee?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Indien dit het geval is, mag @Jasper Verhaegen dat zeker laten weten. Dan kan ik het account best volledig verwijderen. Voorlopig wacht ik even af. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  Het is gelukt! Wel wraakroepend dat niemand van al die verschillende medewerkers die mij hebben ‘geholpen’ die simpele oplossing kon geven… Maar jij bent heel erg bedankt, ik kan weer verder!

@AntonellaD  dan zal ik inderdaad toch verkeerd geïnterpreteerd hebben :blush:

Reageer