ontbrekende producten in my proximus

  • 30 November 2022
  • 8 reacties
  • 123 Bekeken

In mijn “my proximus” krijg ik alleen verbruiksinfo van mijn GSM. Alle andere producten ontbreken, net zoals het overzicht van mijn facturen. Ondanks vele gesprekken met de klantendienst komt er geen oplossing. Probleem duurt nu al 2 maanden.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @wim c best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Hallo, sinds vandaag staat er in myproximus geen producten gevonden, ik heb vorige maand mijn pack gewijzigd en enkel internet maxi fiber behouden. Gisteren stond dat internet wel nog in myproximus en vandaag plots niet meer? Facturen van afgelopen maanden kan ik ook niet meer bekijken, het internet zelf werkt gelukkig wel.

Reputatie 7
Badge +3

@Scottom Is dat op uw pc/laptop/tablet of gsm dat dit zich voordoet.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Pc/laptop heb ik niet, maar het probleem is opgelost door de app keer te verwijderen en terug te zetten op iphone/ipad, alles is terug zichtbaar in myproximus :)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Scottom Fijn om te horen dat alles terug in orde is.Groetjes,Joel

Ik had deze morgen hetzelfde probleem. Ik ben sinds 23/11 een nieuwe klant. Ik had (misschien toevallig) een Android upgrade op mijn telefoon. Na het heropstarten van de telefoon kreeg ik “geen producten gevonden” in de app. Op de website (via PC) dezelfde fout. Na het verwijderen van de app, en opnieuw te installeren was de foutmelding weg. (en automatisch ook op de website)

Ik had een (anonieme) chat sessie met een proximus medewerker die ik nu helaas kwijt ben. Hopelijk is die persoon zich nu niet dood aan het zoeken. 😀

Reputatie 7
Badge +3

@NicolasBE  Fijn om te horen dat alles terug in orde is.Groetjes,Joel

Te vroeg gejuicht … het probleem is er terug. (“Geen producten gevonden” in My Proximus)

Zou het terug vanzelf opgelost geraken, of wil er een medewerker een kijkje nemen? Thx!

 

EDIT: het marcheert terug

Reageer