Vraag

Nogmaals geen HLN digitaal te lezen.

  • 5 December 2022
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

My e-press bij Proximus staat groen gevinkt aan ook bij HLN staat alles  blijkbaar gekoppeld. Al na veel keren naar Proximus gebeld en gechat te hebben kreeg ik eindelijk mijn GID Code.

Zowel telefonisch als via bericht met opgave GID code  lost  HLN dit probleem niet op, krijg altijd een standaart mail terug welke de oplossing niet is.

Als gepensioneerde was dit welgekomen voor ons maar helaas niet dus.

Wie o wie kan mij nog helpen, ik ben het beu om van het kastje naar de muur gestuurd te worden!!


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Erna,

weet je welk mailadres/login je gebruikt hebt voor HLN? aangemaakt via MyProximus?

Heel vaak is er dan effectief bij login voor HLN zelf in de app een fout mailadres gebruikt

Kijk je eens in de app van HLN naar het Menu (3 verticale streepjes) : welk mailadres is daar gebruikt?

dat komt overeen met het maildres dat je in de aanmaak modus via MyProximus hebt ingegeven?

k vraag het maar omdat het een veel voorkomend probleem is?

groetjes

Tina

Beste Tina,

Het is steeds hetzelfde e-mailadres dat ik gebruik. Zowel bij Proximus als bij HLN. Vorige week had ik een ander tophit en de moderator heeft toen even ingesteld en het werkte weer maar helaas maar een uurtje. Kun je me helpen aub.

Beste Allen,

Ik heb zelf het probleem opgelost door alle accounts te verwijderen en opnieuw in te stellen!   Volgens mij schorte er iets met de inlog van HLN. Hoop dat het nu ook blijft werken. Voor degenen die holpen meedenken  bedankt hiervoor.

Mvg Erna